فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۲۳۷۴»

آلودگی هوا و ترافیک به مشکل امنیتی تبدیل شده است

عصر خودرو- عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس نظرسنجی‌های متعدد دو معضل ترافیک و آلودگی هوا در راس همه مشکلات قرار دارد و از بحران به مشکل امنیتی تبدیل شده است.

آلودگی هوا و ترافیک به مشکل امنیتی تبدیل شده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بعد از ارائه گزارش عملکرد حوزه حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران توسط پورسید آقایی  خطاب به او گفت: بر اساس نظرسنجی‌های متعدد دو معضل ترافیک و آلودگی هوا در رأس همه مشکلات قرار دارد و از بحران به مشکل امنیتی تبدیل شده است.

    عضو شورای شهر تهران افزود: موضوع حائز اهمیت  این است که همه راه‌ها به بودجه و منابع مالی ختم می‌شود.

    وی اضافه کرد: در جلسه‌ای که با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و نخبگان و کارشناسان مربوط به حوزه حمل و نقل و ترافیک داشتیم دریافتیم که  مشکلات مالی این حوزه از طریق جذب سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی برطرف می‌شود.

    فراهانی اضافه کرد: با توجه به بودجه بالای مرکز مطالعات حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران نسبت به سایر مراکز مطالعاتی، معاون حمل و نقل ترافیک شهردار بفرمایند که در خصوص جذب سرمایه در شهر تهران برای حل مشکلات مالی حوزه خود چه برنامه و راهکاری در نظر دارند.

    وی با اشاره به لزوم برقی کردن موتورسیکلت‌ها اظهار داشت: هر موتورسیکلت بین 5 تا 8 برابر خودرو آلودگی هوا ایجاد می‌کند بنابراین باید بدانیم مشخصا برنامه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری در این خصوص چیست؟

    فراهانی با اشاره به کاهش باران در سال جاری بیان کرد: لازم است موضوع باروری ابرها که در سال جاری نیز انجام نشده است، پیگیری شود.

    وی ادامه داد:امسال نسبت به سال گذشته 20 درصد بارندگی داشتیم بنابراین پیگیری باروری ابرها اگرچه در حوزه مسئولیت شما نیست اما با توجه به برنامه مدیریت شهری یکپارچه ضروری است آن را پیگیری کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط