فونیکسریمکسبهتام

برندگان رقابت آکادمی مهندسی اینفینیتی در سال ۲۰۱۷ شغل رویایی خود را آغاز می‌کنند

عصر خودرو- آکادمی مهندسی اینفینیتی حاصل مشارکت فنی و همکاری گسترده بین شرکت اینفینیتی و تیم فرمول یک رنو اسپرت است.

برندگان رقابت آکادمی مهندسی اینفینیتی در سال ۲۰۱۷ شغل رویایی خود را آغاز می‌کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از نیسان نوین،  متقاضیان برای اینکه یکی از این 7 برنده باشند یک پازل مهندسی آنلاین که توسط متخصصان پازل در سایت Brilliant.org طراحی شده بود را تکمیل کردند. این پازل بخشی از فرآیند چندمرحله‌ای استخدام بود. سپس از 10 متقاضی برتر دعوت شد تا در منطقه زندگی خودشان در یک رقابت نهایی شرکت کنند که در این مرحله 7 شرکت‌کننده نهایی به پیروزی رسیدند.

    آقای توماسو وُلپه، مدیر اینفینیتی موتوراسپرت گفت: «در هر دوره از آکادمی مهندسی اینفینیتی، از شور و شوق دانشجویان در سرتاسر جهان و سطح باورنکردنی استعداد افرادی که جذب این انجمن می‌شوند، بیشتر و بیشتر شگفت‌زده می‌شویم. دانشجویان موفقیت‌های فارغ‌التحصیلان پیشین آکادمی ما را دیده‌اند که به مشاغل موفقی در زمینه خودرو و مسابقات خودرویی دست یافته‌اند. در نتیجه نسبت به قبل دانشجویان بیشتری قصد شرکت در این رقابت را دارند. آن‌ها می‌خواهند با این تجربه مهندسی تکرارنشدنی، شغل خود را آغاز کنند. با گسترش ارتباط میان مسابقات فرمول یک و صنعت خودرو و افزایش تمرکز دوره‌های کارآموزی امسال بر پیشرفت و توسعه خودروهای خیابانی، در حال تربیت نسلی جدید از مهندسان هستیم که نقشی حیاتی در تبادل فناوری میان این دو صنعت ایفا خواهند کرد.»

    این 7 برنده جدید هم اکنون در حال انتقال به بریتانیا برای یک فرصت شغلی دائمی هستند که شامل سفر، در اختیار گذاشتن یک خودروی اینفینیتی از طرف شرکت برای رفت‌وآمد، حقوق ماهیانه و فرصت کارکردن در کنار مهندسان پیشرو در جهان در زمینه پیشرفته‌ترین فناوری‌های صنعت خودرو و خودروهای مسابقه‌ای است.

    رویکرد اصلی آکادمی مهندسی اینفینیتی، بررسی فرصت‌هایی برای انتقال و به‌اشتراک‌گذاشتن فناوری میان خودروهای خیابانی اینفینیتی و پروژه‌های فرمول یک تیم رنو اسپرت است. با افزایش وسعت انتقال دانش و فناوری و گسترش حوزه‌های همکاری که اتحاد میان رنو، نیسان و میتسوبیشی ایجاد می‌کند، آکادمی مهندسی اینفینیتی طیف بی‌نظیری از تجربیات و فرصت‌ها را برای برندگان سال 2017 رقم می‌زند.

    سیریل ابیتبول مدیر اجرایی بخش مسابقات رنو اسپرت گفت:

    «7 برنده آکادمی مهندسی که ورودی سال گذشته بودند اکنون وظایف مهمی دارند و سخت مشغول کار در دفتر مرکزی ما در انستون هستند و منابع فنی ما را با قابلیت‌های مهندسی نوآورانه تقویت می‌کنند. جذب افراد جدید با استعدادهای برتر برای موفقیت در فرمول یک بسیار اهمیت دارد و آکادمی مهندسی اینفینیتی این امکان را برای ما فراهم می‌کند. ما همان سطح بالای استعداد برندگان سال گذشته را در برندگان امسال نیز پیش‌بینی می‌کنیم. از این برندگان انتظار می‌رود که به سرعت جایگاه مناسبی در تیم ما پیدا کرده و ما را در کمپین‌های فرمول یک سال 2017 و 2018 یاری کنند.»

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو