فونیکسریمکسبهتام

هفته‌نامه خودروامروز منتشر کرد؛

پرچمدار DS در ایران رونمایی شد

عصر خودرو- سیصدوهفتادمین شماره هفته‌نامه خودروامروز به همراه ویژه‌نامه جامع دومین نمایشگاه خودرو تهران و ضمیمه لیزینگ‌نامه منتشر شد.

پرچمدار DS در ایران رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در رویداد این هفته، بخش دوم گفتگوی اختصاصی با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت را با تیتر "الزامی برای ادغام خودروسازان وجود ندارد" می خوانیم و از صحبت های یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن، چرایی این را جویا می شویم که چطور سایپا هنوز نتوانسته خودرویی جایگزین پراید کند. خدمت جدید نگین‌سرویس برای مالکین محصولات رنو و خبر ارسال کانکس های مجهز به مناطق زلزله‌زده غرب کشور نیز دیگر عناوین خبری رویداد این هفته هستند.

    این هفته بازار را به بررسی وضعیت انواع ضدیخ خودرو های داخلی به همراه فهرست قیمت اختصاص داده ایم، بررسی برترین خودرو های تاریخ مزدا با پیشرانه ونکل را داریم و سیستم برف‌پاک‌کن را به زبان ساده عیب‌یابی می کنیم. در ادامه نیز متن گفتگوی اختصاصی قائم‌مقام گروه PSA در بازدید از گروه رسانه ای امروز را می خوانیم. اما همانطور که از تیتر یک جلد پیداست، این هفته، دومین نمایشگاه خودرو تهران، محور اصلی مطالب خودروامروز را تشکیل می دهد و در قالب 1+16 صفحه، به بررسی کامل و جامع تازه های این رویداد بزرگ صنعت خودرو کشور پرداخته ایم که از جمله آنها، باید به DS7، محصولات جدید لوکسژن، فولکس‌واگن پاسات و تیگوان، گستره محصولات BAIC، هیوندای سوناتا هایبرید 2018، BYD S7، نسل جدید رنو مگان سدان، هیکو (ولوو) S90، محصولات متنوع چانگان، مرسدس های C200 و E200 ستاره ایران، محصولات بورگوارد و تویوتا های جدید ایرتویا اشاره کرد. در ضمن، نگاهی داریم به تازه های BISU برای بازار کشور، دستاورد های ایرانخودرو دیزل در نمایشگاه خودرو امسال را مرور می کنیم، نیم‌نگاهی به سیتروئن C3 در غرفه سایپا سیتروئن داریم و محصولاتی که عظیم‌خودرو از برند ماهیندرا برای تولید و عرضه در کشور در نظر گرفته را بیشتر می شناسیم. معرفی پرقدرت ترین کشنده تولید انبوه دنیا در ایران، بررسی پیکاپ های جدید آمیکو و شاسی‌بلند فوتون ساوانا، نگاهی به محصولات غرفه ریگان‌خودرو، گفتگو با مدیرعامل آذهایتکس و معرفی سدان برقی هایما نیز از دیگر مطالب خواندنی خودروامروز از دومین نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب هستند.

    این هفته ضمیمه لیزینگ‌نامه، ویژه راهنمای خرید خودرو نیز همراه با خودروامروز 370 انتشار یافته که در آن، مقایسه 3 سدان خانوادگی مدل 2010 در بازار دست‌دوم را داریم، مشخصات فنی و شرایط فروش مدل های مختلف لکسس NX را بررسی می کنیم، جک S5 اتوماتیک را با با BYD S6 و هایما S7 توربو مقایسه می کنیم، نگاهی به دنا پلاس توربو و پژو پارس اتوماتیک داریم، لیست قیمت برخی خودرو های وارداتی و تولید داخل بر اساس لیست قیمت شرکت های عرضه کننده را مرور می کنیم و موقعیت پژو 508 را بصورت جامع در برابر رقبای کره ای و فرانسوی بررسی می کنیم.

    خودروامروز 370 را به همراه ویژه‌نامه جامع دومین نمایشگاه خودرو تهران و ضمیمه لیزینگ‌نامه از روزنامه‌فروشی های سراسر کشور تهیه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو