فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران ۹۶ (۱۰۸)

مدیرعامل داتیس خودرو در گفت‌وگو با «عصرخودرو»: ۶ مدل از محصولات HEICO را به بازار ایران عرضه می کنیم

عصر خودرو- شرکت داتیس خودرو با آغاز فعالیت از سال ۱۳۹۲ و تکیه بر تجربه ۱۲ ساله مدیران این شرکت تا کنون موفق به راه اندازی نخستین تعمیرگاه تخصصی خودروهای هایبرید ،واردات خودرو ،واردات روغن موتور های تاکومی ،دوچرخه های برقی و خورشیدی از ایتالیا ،باتری اینتکت آلمان ،ریس چیپ آلمان و خودروهای ولوو با برند Heico آلمان شده است.

مدیرعامل داتیس خودرو در گفت‌وگو با «عصرخودرو»: ۶ مدل از محصولات HEICO را به بازار ایران عرضه می کنیم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱:۰۰
  • 6 مدل از محصولات HEICO را به بازار ایران عرضه می کنیم
  • مدیرعامل داتیس خودرو در گفت‌وگو با «عصرخودرو»: 6 مدل از محصولات HEICO را به بازار ایران عرضه می کنیم
  • 6 مدل از محصولات HEICO را به بازار ایران عرضه می کنیم
  • 6 مدل از محصولات HEICO را به بازار ایران عرضه می کنیم

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این شرکت با حضور قدرتمند در دومین نمایشگاه خودرو تهران علاوه بر نمایش جدیدترین محصولاتش در زمینه های ذکر شده اقدام به رونمایی مدل S90 برای اولین در کنار XC90 کرده است. برای آشنایی بیش تر با برنامه های این شرکت در زمینه واردات خودروهای بابرند Heico گفت و گویی با میلاد علینقی؛ مدیرعامل این شرکت داشتیم که مشروح آن را در ادامه خواهید خواند.

- چرا رونمایی از خودرو جدید S90 را به روز سوم نمایشگاه موکول کردید ؟
هدف ما این بود که 2 روز دیرتر از دیگر شرکت ها این رونمایی را انحام دهیم تا نظرات بیش تری را نسبت به این برند جلب کنیم.

- کمی در مورد برند Heico و مدل S90 توضیح دهید.
Heico برندی است که تخصص اصلی آن تیون کردن خودروهای ولوو است اما طبق مذاکراتی که با این کمپانی داشتیم قرار شد خودروهای ولوو را با شرایط  پایه به ما تحویل بدهد.S90 خودرویی با پیشرانه 2 لیتری و حداکثر توان 320 اسب بخار است که براساس نظرسنجی ها در سال جاری به عنوان یکی از لوکس ترین خودرو های جهان شناخته شده است. ما نیز توانستیم این خودرو را با آپشن ها و طراحی فوق العاده‌ای که دارد امروز رونمایی کردیم.

- در مورد برنامه های آینده شرکت داتیس خودرو توضیح دهید.
برنامه های کلی ما به این صورت است که طی 3 ماه آینده عاملیت های خود را در شهرهایی مثل شیراز ، اصفهان ، تبریز ، مشهد ، گرگان ، ساری ، سمنان و چند شهر دیگر فعال می کنیم.خدمات پس از فروش فوق العاده گسترده ای خواهیم داشت و امداد های سیار را در سراسر کشور توزیع خواهیم کرد.در فاز بعدی شهرهای دیگری را فعال خواهیم کرد تا بتوانیم خدمات خوب و گسترده ای ارائه کنیم.

- در مورد تعمیرگاه خودروهای هایبریدی داتیس خودرو توضیح دهید.
در سال 1394 با توجه به معضل آلودگی هوا تصمیم گرفتیم بتوانیم نگاه مردم و مسئولین را نسبت به خودروهای هایبرید جلب کنیم لذا پس از بررسی متوجه شدیم که خلا اعتماد به خودروهای هایبرید در ایران وجود دارد.در نتیجه با تخقیقات گسترده نخستین تعمیرگاه تخصصی خودروهای هایبرید را تاسیس کردیم تا نظر مردم و مسئولین را نسبت به تامین این مهم جلب کنیم.ایرانیان معمولا قبل از خرید یک کالا به خدمات پس از فروش آن توجه می کنند لذا ما نیز با این تفکر یکی از مجهز ترین تعمیرگاه های خودرو های هایبرید را تاسیس کردیم و تصمیم داشته ایم که این شعبات را گسترده کنیم اما به دلیل برخی مشکلات که ترجیح می دهم در مورد آن صحبت نکنم، موفق به این تحقق امر نشدیم.به همین دلیل عرضه دوچرخه ، روغن موتور ، باتری خودرو ، کیت ریس چیپ و حتی واردات خودرو را به صورت جدی در دستور کار قرار دادیم.

- در مورد سبد محصولات هیکو برای بازار ایران و برنامه مدل های آینده توضیح دهید.این محصولات چه زمانی به بازار عرضه می شوند ؟
با توجه به صحبت هایی که با هیکو انجام شده تصمیم بر این شد که ما مدل‌های V40 ، S60 ، S90 ، XC60جدید و XC90 را وارد کنیم.به دلیل بخشنامه ای که از برج 10 سال گذشته اجرا و ابلاغ شد موفق به ثبت سفارش این مدل ها نشدیم و در حال حاضر منتظر باز شدن ثبت سفارش هستم تا بتوانیم 5 مدل را به بازار عرضه کنیم که در چند ماه اخیر XC40 نیز به این مدل‌ها اضافه شده است. تصمیم داریم تا طی ماه‌های آتی هومولوگیشن و شماره گذاری این مدل ها انجام شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو