فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران ۹۶ (۱۱۴)

۳۰ درصد افزایش قدرت برای خودروهای توربو؛ عرضه ریس چیپ‌های آلمانی توسط داتیس خودرو

عصر خودرو- شرکت داتیس خودرو در بخشی از غرفه این شرکت در دومین نمایشگاه خودرو تهران ، محصول برند Race Chip آلمان را روی یک دستگاه ب ام و به نمایش گذاشته است.

۳۰ درصد افزایش قدرت برای خودروهای توربو؛ عرضه ریس چیپ‌های آلمانی توسط داتیس خودرو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰:۰۰
  • 30 درصد افزایش قدرت برای خودروهای توربو؛ عرضه ریس چیپ‌های آلمانی توسط داتیس خودرو
  • عرضه ریس چیپ‌های آلمانی توسط داتیس خودرو

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این قطعه ضمن اتصال به سنسور مپ و سنسور فشار بوست ، امکان افزایش میزان بوست توربو و همچنین تغییر در پارامترهای تنظیم شده استاندارد خودروهای توربو را برای افزایش قدرت و همچنین کاهش مصرف سوخت در اختیار راننده می گذارد.برای آشنایی بیش تر با این قطعه در حاشیه نمایشگاه گفت و گویی با رافائل فرناندز یکی از مدیران ریس چیپ آلمان داشتیم که مشروح آن را در ادامه می خوانید.

فرناندز در تشریح عملکرد قطعه تقویت کننده توربو ریس چیپ گفت : محصول ما قطعه با قابلیت نصب ساده روی سیستم های توربوشارژ بنزینی است که به سنسور مپ و سنسور فشار بوست متصل می شود.و اگر با این قطعه رانندگی کند، قطعه ما اعداد و پارامترها را تغییر می دهد و به ECU ارسال می کند و در نتیجه قدرت بیش تری تولید می شود.

وی در ادامه افزود : ما می توانیم این قطعه را برای خودروهای غیر توربو نیز طراحی کنیم اما در نتیجه میزان افزایش قدرت بسیار کمتر از میزان مورد نیاز خواهد بود.

فرناندز ضمن اشاره به افزایش حدود 30 درصدی قدرت با استفاده از این قطعه در تشریح علت کاهش مصرف سوخت با استفاده از این چیپ گفت : به دلیل رانندگی در دور موتور بالاتر شما مجبور به تعویض زودتر دنده و نزدیک شدن به دنده های سبک تر باشید که در نتیجه موجب کاهش مصرف سوخت می شود.

به گفته این مدیر ارشد ریس چیپ این قطعه با برند Race Chip در بازار ایران توسط داتیس خودرو عرضه می شود.وی همچنین افزود : قطعات ما کاملا در آلمان طراحی و تولید می شود و مشتریانی که علاقمند به تهیه آن باشند می توانند با شرکت داتیس خودرو تماس بگیرند.

فرناندز در تشریح شرایط نصب این قطعه روی خودروهای توربو گفت : نصب این قطعه در بسیاری از خودروها بسیار ساده است و نیاز به فرد متخصص ندارد اما برخی از خودروها که پیچیدگی بیش تری دارند نیاز به متخصص برای نصب دارند.

با توجه به آنکه تعداد زیادی از خودروهای توربو در بازار ایران از برند های چینی هستند فرناندز ضمن تایید موجود بودن چیپ برای این خودرو ها گفت : شرکت ما دو سال قبل دفتری را در شانگهای باز کرد تا روی خودروهای چینی نیز تمرکز کنیم لذا ما می توانیم این قطعه را برای خودروهای چینی نیز عرضه کنیم. وی در ادامه گفت : هر خودرو چیپ مخصوص خود را دارد و نمی توان از یک چیپ در خودرویی دیر برای افزایش بوست توربو استفاده کرد.

فرناندز در پایان ضمن اشاره به این موضوع که چیپ ها آسیبی به پیشرانه نمی زنند گفت : ریس چیپ های ما میزان بوست توربو را تا حد استاندارد بالا می برد و مشتریان می توانند از این نظر مطمئن باشند که این قطعه آسیبی به خودروشان نمی زند.

وی در پایان گفت : یکی از مهم ترین کاربرد این چیپ های برای مشتریانی است که به دنبال خرید خودرو مطمئن تر با بودجه بیش تر هستند.آن ها با نصب این قطعه روی خودرو فعلی شان با بودجه بسیار کمتر می توانند به قدرت مدل های بالاتر دست پیدا کنند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
      آرشیو