فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه / ۱۱ آذر ۹۶

رشد امروز قطعه‌سازان و سناریوی محتمل "گروه خودرو"

عصر خودرو- امروز شاهد افزایش نسبی تقاضا در برخی نمادهای قطعه ساز گروه خودرو بودیم که میتواند نشانه ای از تغییرات مثبت گروه باشد.

رشد امروز قطعه‌سازان و سناریوی محتمل "گروه خودرو"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، در این روز شاخص گروه با رشد جزئی 7 واحدی در ارتفاع 16 هزار و 457.6 واحد قرار گرفت، ارزش معاملات گروه نیز بیش از 10 میلیارد تومان بود که از دست به دست شدن نزدیک 80 میلیون ورقه سهم خودرویی در بیش از 7 هزار نوبت معاملاتی ناشی شده بود.

    طی معاملات امروز نمادهای قطعه ساز خزر، خرینگ، ختراک و خمهر صف خرید شدند و دو نماد خچرخش و خوساز با افزایش تقاضا تا آستانه صف شدن پیش رفتند.

    در طرف مقابل سه قطعه ساز خموتور (صف فروش)، خشرق و ختور با افت تقریبا 5 درصدی، بیشترین کاهش قیمتی را در بین نمادهای گروه داشتند.

    در پایان گفتنی است طی چند وقت اخیر علی رغم رشد سایر گروههای بازار و شاخص بورس، شاهد عقب نشینی گروه خودرو بودیم درحالیکه در گروه خودرو طبق روال پس از افتهای شدید با قطعه سازها شروع به رشد می‌کنند و سپس این رشد به نمادهای اصلی سرایت کرده و روند گروه تغییر می کند لذا باتوجه به بازگشت تدریجی قطعه سازان به سمت سبزپوشی، انتظار میرود سناریوی رشد گروه مجددا شروع شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط