فونیکسریمکسبهتام

شهردار منطقه ۳ تاکید کرد:

برخورد جدی با آلودگی های صوتی و سدمعبر

عصر خودرو- شهردار منطقه ۳ تهران در جلسه ی شورای معاونین و مدیران ، برخورد جدی با آلودگی صوتی وانت های دوره گرد و سدمعبر واحدهای صنفی را خواستار شد.

برخورد جدی با آلودگی های صوتی و سدمعبر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، مصطفی سلیمی با اشاره به اهمیت تامین آسایش شهروندان به شهرداران نواحی 6 گانه و معاون خدمات شهری تاکید کرد در قدم اول نسبت به برخورد جدی و جمع آوری وانتی های دوره گرد و در مرحله دوم نسبت به برخورد با واحدهای صنفی که پیاده راه را اشغال کرده وسد معبر کرده اند اقدام کنند.

    سلیمی در ادامه اظهار داشت: معابر عمومی به هیچ وجه نباید در تصرف عده ای خاص قرار گیرد و نباید شهروندان در مسیر پیاده و معابر دچار مشکل در تردد شوند و هرگونه مانع و مزاحمت در مسیر تردد آنها به ویژه مسیرهای پیاده باید به سرعت بر طرف شود.

    وی پس از ارائه ی گزارش عملکرد نواحی و حوزه های اجرایی در سامانه ی 137 و 1888 ، بر سرعت رسیدگی و حسن انجام درخواست های شهروندان در این سامانه تاکید کرد.

    سلیمی با بیان اینکه باید برخی روشها وسیاست ها را در عقد قرار داد با پیمانکاران تغییر دهیم  خاطر نشان کرد : حذف قراردهای غیر ضروری و تجمیع پیمانکاران از جمله مواردی است که باعث مدیریت واحد و کاهش بسیاری از هزینه ها می شود.

    وی با اشاره بر جلوگیری از امور تبلیغی غیر ضروری بر انجام امور زیر بنایی از جمله تاسیسات شهری و احیا و حفظ قنوات تاکید کرد.

    سید مرتضی روحانی قائم مقام شهردار منطقه نیز در این جلسه اصلاح و مرمت انهار و پیاده روها و همچنین مناسب سازی سرپناه ایستگاه تاکسی، بازنگری سیستم بازیافت و تفکیک پسماند ،ساماندهی عوامل غیر مجاز جمع آوری زباله، رسیدگی ویژه به خیابان ولی عصر از جمله کاشت و توسعه ی درختان و نصب مخزن در زباله در میدان  ونک ، شستشوی مخازن مکانیزه زباله و ساماندهی گل فروشی ها را مورد تاکید قرار داد.

    در ابتدای این جلسه  گزارش سامانه ی 137 و 1888 در آبان ماه سال جاری ارائه و در خاتمه  نیز آیین تکریم و معارفه جمعی از معاونین و مدیران این منطقه برگزار شد.

    شهردار منطقه با بیان اینکه تغییر و تحولات مدیریتی  در اغلب موارد  می تواند دیدگاههای جدیدی را برای سازمان و همچنین جامعه به همراه داشته باشد، ابراز امیدواری کرد که این تغییرات سمت و سویی مثبت داشته باشد و سوابق و اطلاعات مدیران قبلی به مدیران جدید منتقل شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو