فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

نباید مردم را مجبور به خرید خودرویی خاص کرد

عصر خودرو- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظاممان کمونیستی نیست که مردم را مجبور به خرید خودرویی خاص کنیم، گفت: نباید کاری کنیم که فشار سوء مدیریت در کشور بر مردم وارد شود.

نباید مردم را مجبور به خرید خودرویی خاص کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، فریدون احمدی در مورد علت افزایش واردات خودروهای لوکس به ایران اظهار داشت: وقتی فردی پول دارد حق دارد که انتخاب کند چه خودرویی سوار شود.
    وی با اشاره به اینکه نظام ما کمونیستی نیست که مردم را مجبور به خرید خودرویی خاص کنیم، افزود: نمی‌توان افراد ثروتمند را از داشتن امکانات محروم کرد، چرا که این افراد، از هر طریقی پولی کسب کرده‌اند، حق دارند آن را براساس سلایق خود هزینه کنند.
    نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وظیفه ما این است که به فرد وارد کننده خودروی لوکس رانت یا ارز دولتی داده نشود، اضافه کرد: نباید به این افراد جنس دارای سوپسیت داده شود.
    احمدی با اشاره به اینکه در قانون برنامه پنجم و ششم و برنامه توسعه آمده است که برای فعالیت تجاری افراد نمی‌توان مانعی ایجاد کرد، اظهار کرد: این عدم وجود مانع مگر در مورد ممنوعیت‌های تعرفه‌ای مورد لحاظ قرار می‌گیرد.
    وی با بیان اینکه استفاده از موهبت‌های دنیا حق مردم است، عنوان کرد: تنها از طریق اعمال تعرفه می‌توان بر خرید و فروش این خودروها نظارت کرد.
    نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمی‌شود، کشور را به صورت تصنعی اداره کرد، افزود: نباید بر خلاف قانون با مردم رفتار کرد و باید در رفتار با مردم کارها به صورت منطقی و روتین و عادی پیش رود.
    احمدی با اشاره به اینکه در برخی مسائل همه سوء مدیریت‌های خود را در گلوگاه‌ها آورده و موجب فشار بر مردم می‌شویم، تصریح کرد: نمی‌توان چون خودروساز ما خودروساز نیست موجب آزار و فشار بر مصرف‌کننده می‌شویم.
    وی با اشاره به اینکه اگر خودروساز کار خود را به درستی انجام می‌داد، مشکل ورود خودرو به ایران و حواشی آن وجود نداشت، گفت: کجای دنیا این محدودیت‌ها وجود دارد که ما برای خود ایجاد کرده‌ایم.
    نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: آیا به دنبال کشیدن دیوار برای جدا کردن خود از دنیا هستیم و آیا این موضوع امکان‌پذیر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو