فونیکسریمکسبهتام

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا:

فروش اینترنتی ساندرو استپ وی بدون مشکل در حال انجام است

عصر خودرو- معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: فروش اینترنتی ساندرو استپ وی با توجه به ظرفیت سازی زیرساخت های IT با شرایط مناسب در حال انجام است و تراکم تقاضاها، ممکن است فرایند ثبت نام را برای برخی از مشتریان با کندی مواجه کند.

فروش اینترنتی ساندرو استپ وی بدون مشکل در حال انجام است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز، رضا تقی زاده با بیان مطلب فوق اظهار کرد: بنا به تقاضاهای فراوان مشتریان، سایپا قابلیت ثبت نام اینترنتی ساندرواستپ وی را افزایش داده و این فرآیند پاسخگوی حضور متقاضیان است و سیستم فروش انتخاب شده در بهترین شرایط و بدون توقف، فرآیند خرید را برای متقاضیان تسهیل کرده است.

    معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: پیرو اعلام زمان پیش فروش اینترنتی ساندرواستپ وی از ساعت 10 یکشنبه دوازدهم آذرماه سال جاری، شاهد استقبال گسترده مشتریان از این خودروی پرمتقاضی گروه سایپا بودیم و با تمهیداتی که اندیشیده شد، فرایند ثبت نام در حال انجام است هرچند که محدودیت در عرضه این محصول باعث شده است تا تعداد زیادی از متقاضیان نتوانند ثبت نام کنند که این مسئله امری طبیعی است و سایپا باتوجه به قرارداد با رنو برای تولید خودروهای با برند این خودروساز، در عرضه محصولات رنو محدودیت دارد.
    وی افزود: با توجه به پیش بینی چنین استقبال گسترده ای از ساندرو استپ وی، گروه سایپا با ظرفیت سازی زیرساخت های IT، به خوبی پاسخگوی حضور متقاضیان است؛ به صورتی که در هر دقیقه 100 متقاضی تمامی فرآیند ثبت نام را طی می کنند و  سریعترین مدت زمان ثبت نام را تجربه کرده ایم.

    تقی زاده با بیان اینکه روند ثبت نام مناسب و روان است، گفت: تاکنون 4000 نفر ثبت نام خود را کامل کرده اند و ظرفیت ثبت نام در حال اتمام است.

    وی در خصوص مرحله بندی کردن ثبت نام گفت: با توجه به اینکه تقاضای بسیار بالا برای ثبت نام این خودرو وجود دارد و به منظور مدیریت بهتر فرآیند ثبت نام، هر نیم ساعت تعدادی از مراجعین جهت انجام ثبت نام به سیستم فروش وارد و فرآیند ثبت نام را انجام خواهند داد.

    معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا تصریح کرد: به جهت جلوگیری از دلال بازی و با هدف شناسایی مشتریان واقعی، در این روش برای هر کد ملی، یک ثبت نام در نظر گرفته شده و خریداران دوره های قبل، امکان ثبت نام مجدد را نداشته و ضمن اینکه امکان صلح به طور کامل ممنوع است و هیچکدام از همکاران سایپا، حق ثبت نام در سیستم فروش اینترنتی ساندرواستپ وی را ندارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو