فونیکسریمکسبهتام

آماده‌باش پلیس در ۲۹ استان و ۱۰۰ گردنه برف‌گیر

عصر خودرو- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس در ۲۹ استان و ۱۰۰ گردنه برف‌گیر کشور خبر داد.

آماده‌باش پلیس در ۲۹ استان و ۱۰۰ گردنه برف‌گیر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار تقی مهری در رزمایش طرح زمستانه پلیس که صبح امروز با حضور دستگاه‌های مختلف در پیست اسکی آبعلی برگزار شد اظهار کرد: امروز طرح زمستانه پلیس راهور با اجرای این رزمایش آغاز خواهد شد. طرحی که تا 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت و هدف از آن برقراری نظم و انضباط ترافیکی و امداد و نجات و خدمت‌رسانی به تمامی کاربران ترافیک است.

    وی با بیان اینکه 29 استان برف‌گیر در کشور داریم، گفت: همکاران من در محورهای تمامی این استان‌ها در آماده‌باش خواهند بود، همچنین 100 گردنه برف‌گیر شناسایی شده که عوامل پلیس و دیگر دستگاه‌های خدماتی و امدادی به شکل ویژه در آن مستقر خواهند بود.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه برخی از شهرها نیز جزو شهرهای برف‌گیر محسوب شده و باید تدابیر ترافیکی در آن اتخاذ شود ادامه داد: علاوه بر جاده‌ها شهرهایی که برف‌گیر هستند نیز طرح ترافیکی ویژه زمستانه را خواهند داشت.

    سردار مهری با اشاره به عملیات‌های گذشته و طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس در سال جاری اظهار کرد: طرح نوروزی، طرح تابستانه، طرح بازگشایی مدارس، طرح اربعین و طرح ترافیکی زمین لرزه کرمانشاه جزو طرح‌هایی بود که پلیس اجرا کرد و این بار نیز در آستانه اجرای دیگر از طرح زمستانه قرار داریم که لازم است این طرح با آمادگی صددرصد انجام شود.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه سرعت و سبقت غیر مجاز دو خط قرمز پلیس در اجرای طرح ترافیکی زمستانی است، گفت: آمارهای ما در سال گذشته نشان می‌دهد که 37 درصد از جانباختگانی که در طرح زمستانی پارسال فوت شدند، به علت سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ جان خود را از دست داده‌اند.

    سردار مهری همچنین از کاهش حدود 7 درصدی جانباختگان طرح زمستانی سال 95 نسبت به سال 94 خبر داد و گفت: حتی یک کشته برای ما زیاد است و ما به دنبال کاهش تلفات هستیم البته همه باید دست به دست هم دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو