فونیکسریمکسبهتام

نیسان روگ و روگ اسپرت در فهرست «بهترین خرید» برای مصرف‌کنندگان

عصر خودرو- روگ و روگ اسپرت شانه به شانه یکدیگر توانستند جوایز ارزنده‌ای را از یکی از نشریات پیشروی مصرف‌کنندگان دریافت کنند. «روگ» نام تجاری ایکس‌تریل در آمریکای شمالی است.

نیسان روگ و روگ اسپرت در فهرست «بهترین خرید» برای مصرف‌کنندگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از نیسان ، مجله «راهنمای خرید خودرو برای مصرف‌کنندگان» نیسان روگ و روگ اسپرت را در فهرست «بهترین‌ خرید‌های 2018» در کلاس کلاس‌اوورهای کوچک اعلام کرد.

    این نشریه که پنجاهمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد، خودروها را در 20 کلاس ارزیابی می‌کند و بهترین‌های هر کلاس را بر مبنای عوامل متعددی نظیر قیمت، انتخاب می‌کند. نویسندگان این نشریه می‌گویند: «خوب‌بودن یک خودرو به تنهایی نمی‌تواند آن را در فهرست بهترین خرید جای دهد. خودرو باید نسبت به قیمت خود در قیاس با رقبا ارزش بالاتری داشته باشد.»

    دَن مونکه، معاون فروش و بازاریابی نیسان آمریکای شمالی گفت: «روگ اسپرت که در تابستان اخیر معرفی شد، جوایز بسیاری را با خود به خانه آورده است و عنوان «بهترین خرید» یکی از این جوایز است. ما به روگ مفتخریم که در میان مشتریان و ارزیابان رسانه‌ای خوش درخشیده است.»

    راهنمای خرید مصرف‌کنندگان درباره روگ می‌نویسد:

        مصرف سوخت پایین، کیفیت بالای متریال کابین، و فضای مناسب سرنشین و بار روگ ستودنی است و کراس‌اوورهای انگشت‌شماری می‌توانند با آن رقابت کنند.
        تودوزی کابین روگ، فضایی کلاسیک دارد و امکانات دلپذیری را با قیمتی بسیار رقابتی ارائه می‌دهد. چیدمان هوشمندانه فضای بار روگ، یک تحول در طراحی کاربردی است.

    این نشریه درباره روگ اسپرت می‌نویسد:

        روگ اسپرت تمام برگ‌های برنده را از برادر خود یعنی روگ به ارث برده و آن‌ها را در یک کراس‌اوور کوچک جمع کرده است.
        روگ اسپرت در مجموع از تمام هم‌کلاس‌های خود کمی بزرگتر بوده و در نتیجه فضایی کمی بیشتر برای سرنشین و حمل بار ایجاده شده است. اما ابعاد آن هنوز آن‌قدر کوچک است که در فضاهای محدود پارک در فضای شهری، به راحتی پارک شود.

    درباره نیسان روگ 2018

    نیسان روگ، پرفروش‌ترین مدل نیسان، در میانه سال گذشته پذیرای یک مدل دیگر به نام روگ اسپرت بود که فروش چشم‌گیر هر دو خودرو موجب تقویت برند روگ شد. در سال 2018، این خودرو فناوری دستیار راننده ProPILOT و فناوری اتصال نیسان کانکت SM را ارائه می‌دهد.

    سیستم دستیار راننده ProPilot، نقطه آغازی برای فناوری‌های خودران در آینده است. این سیستم در حرکت بین خطوط، ایستادن و حرکت در ترافیک، تنظیم سرعت و تنظیم فاصله طولی با خودروی جلویی تنها با فشردن دو دکمه کمک می‌کند. دستیار راننده ProPILOT از سال 2018 در روگ SL و همچنین بسته پلاتینوم عرضه می‌شود.
    درباره روگ اسپرت 2018

    روگ اسپرت، بسیاری از فناوری‌ها و المان‌های طراحی که روگ را به پرفروش‌ترین خودروی نیسان در ایالات متحده تبدیل می‌کند را به ارث برده است. اما کمی کوچکتر، اسپرت‌تر و ارزانتر است تا جوانان بتوانند از عهده خرید آن بر بیایند. این خریداران به دنبال فضای داخلی بیشتر (نسبت به خودروهای سدان) هستند و هم‌زمان خواهان قابلیت مانور و رانندگی هیجان‌انگیزی هستند که روگ اسپرت در اختیارشان می‌گذارد.

    مانند روگ، روگ اسپرت نیز طیف کاملی از فناوری‌های سپر ایمنی نیسان را در خود جای داده است. این فهرست شامل ترمز اضطراری همراه با تشخیص عابر پیاده، هشدار نقطه کور، هشدار عبور ترافیک از پشت خودرو، هشدار خروج از لاین، و مداخله هوشمند در هنگام خروج از لاین است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم