فونیکسریمکسبهتام

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد

افتتاح سامانه مدیریت یکپارچه ناوگان حمل و نقل

عصر خودرو- وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه آغاز به کار دومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته از سامانه مدیریت و برنامه ریزی یکپارچه ناوگان حمل و نقل مبین بهره‌برداری کرد.

افتتاح سامانه مدیریت یکپارچه ناوگان حمل و نقل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، عباس آخوندی که صبح امروز در مصلای امام خمینی (ره) تهران حاضر شده تا نمایشگاه حمل و نقل که به مناسبت هفته حمل و نقل در تهران آغاز به کار می‌کند را افتتاح کند، رسما از این سامانه هوشمند رونمایی کرد.

    این سامانه که به بازارگاه الکترونیک حمل و نقل و خدمات هوشمند این حوزه اختصاص خواهد داشت، با حضور وزیر راه و شهرسازی رسما از امروز آغاز به کار می‌کند.

    میثم نایبی – مدیرعامل مسئول این سامانه – در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی درباره‌ی این سامانه جدید، توضیح داد: سامانه مبین با هدف ارائه خدمات به شرکت‌های حمل و نقل، صاحبان کالا و رانندگان آغاز به کار کرده است. این سامانه که به عنوان اولین پایانه مجازی کار خود را آغاز خواهد کرد، در حال حاضر بیش از 40 هزار راننده و 3000 شرکت حمل و نقل و صاحب کالا را در زیرمجموعه خود فعال کرده است.

    به گفته وی، در حال حاضر این شرکت در حمل و نقل جاده‌ای داخلی فعالیت می‌کند، اما به زودی امکان حضور آن در فضای بین‌المللی و حمل و نقل ترکیبی نیز وجود خواهد داشت.

    نایبی در ادامه توضیحات خود اعلام کرد که این سامانه به دنبال حذف شرکت‌های حمل و نقل نیست و به دنبال استفاده از توانمندی‌های این شرکت‌هاست. در حال حاضر 40 درصد از ناوگان ایران از تمام ظرفیت‌های خود استفاده نمی‌کند و به شکل یک سر خالی در تردد هستند از این‌رو با استفاده از این توانمندی‌ها این ظرفیت خالی مانده پر خواهد شد.

    به این ترتیب سالانه حدود 500 میلیارد تومان از منابع کشور صرفه‌جویی خواهد شد.

    وی درباره چگونگی استفاده راننده‌ها از این سامانه نیز اظهار کرد: در حال حاضر این سامانه بر روی تلفن‌های هوشمند قابل بهره‌برداری است و حتی شرایطی فراهم شده تا رانندگانی که از این گوشی‌ها استفاده نمی‌کنند نیز توان استفاده از آن را داشته باشند.

    بهبود کیفیت خدمات ارائه شده، سرعت در جابه‌جایی بار و ارتباط گیری مناسب میان صاحبان بار و رانندگان اصلی‌ترین برنامه‌هایی است که این سامانه آنها را در آینده پیگیری خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو