فونیکسریمکسبهتام

بازار خودرو در زنجان ایجاد می شود

عصر خودرو- رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ز نجان گفت: بازار خودرو در مرحله اول بصورت جمعه بازار در محل سایت کنونی اتوبوسرانی در بلوار نینوای این شهر ایجاد می شود.

بازار خودرو در زنجان ایجاد می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سجاد خدایی روز یکشنبه  افزود: با توجه به لزوم تعیین محلی مناسب برای حضور مردم برای خرید و فروش خودرو و رویکرد شورای پنجم در این خصوص برنامه های کوتاه مدت و میان مدت مطرح شد.
    وی یادآوری کرد: بنا به پیشنهاد مطرح شده در جلسه شورای شهر با ایجاد بازار خودرو ، بصورت جمعه بازار در محل سایت کنونی اتوبوسرانی واقع در بلوار نینوا موافقت کلی حاصل شد.
    خدایی افزود: مقرر شد تا مباحث مربوط به الزامات قانونی زیست محیطی و سایر مجوزات لازم این موضوع بررسی و سپس عملیات اجرایی آن آغاز شود.
    وی اظهار کرد: برابر پیگیری ها و هماهنگی انجام گرفته و اعلام آمادگی چند سرمایه گذار برای ورود به این حوزه و ایجاد سایت نمایشگاهی خودرو و فعالیتهای مرتبط با آن در چند نقطه از شهر اعلام آمادگی کردند.
    به گفته این عضو شورای شهر زنجان، یک مورد از آن نیز در کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری که طی روز گذشته مطرح ،مطالعات و امکان سنجی آن نیز بصورت مفصل باستحضار اعضای کمیسیون ارائه شد.
    خدایی افزود: برابر با این طرح ایجاد نمایشگاهها و فروشگاههای خودروئی، رسته های خدمات خودروئی، پیست اتومبیلرانی و و مراکز پذیرایی و خرید و فروش از جمله موارد مطروح شده در این طرح بود که با کلیات آن موافقت و جهت طی مراحل آتی به سازمان سرمایه گذاری شهرداری ارجاع شده است.
    وی هدف از ایجاد سایت تخصصی خودرو را ساماندهی مراکز خرید و فروش ، ساماندهی صنوف مزاحم مرتبط با خدمات خودرویی ( صافکاری - مکانیکی) ذکر کرد.
    به گزارش ایرنا، پیش از این یکی از اعضای شورای شهر زنجان نیز ایجاد سایت تخصصی بازار خودرو خبر داده بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم