فونیکسریمکسبهتام

تجهیز ناوگان حمل بار یزد به سامانه کنترل آنلاین

عصر خودرو- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد با اشاره به نصب سامانه سپهتن بروی تمام ناوگان حمل مسافر در استان،‌ گفت: نصب سامانه کنترل آنلاین برای کامیون‌ها دردستور کار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد است.

تجهیز ناوگان حمل بار یزد به سامانه کنترل آنلاین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، «محسن صادقیان» در جریان دیدار مدیران اداره کل راهداری و حمل و نقل استان با آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» که به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل انجام شده است،  با اشاره به اقدامات انجام شده در این اداره کل، اظهار کرد: تمام جاده‌های استان یزد با نصب سامانه‌های هوشمند کنترل سرعت و تردد به صورت آنلاین تحت کنترل هستند.

    وی با اشاره به این‌که این سامانه از سال آینده بر روی کامیون‌های یزد هم نصب می‌شود، افزود: نصب این سامانه علاوه بر این‌که به صورت دقیق تمام فعالیت‌های راننده را تحت پوشش قرار می‌دهد، هشدارهای لازم را به راننده در حین رانندگی می‌دهد تا جلوی تصادفات گرفته شود .

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل عمومی استان یزد در ادامه با بیان این که حضور فیزیکی در شرایط فعلی نمی‌تواند خدمات لازم برای امنیت راه‌ها را تامین کند، گفت: با اقدامات صورت گرفته در زمینه نظارت برخط اقدامات لازم صورت گرفته که بتوانیم بخش قابل توجهی از تصادفات را کاهش دهیم .

    صادقیان نصب سامانه سپهتن بر روی تمام ناوگان حمل مسافر را از دیگر اقدامات انجام شده در استان یزد دانست و بیان کرد:‌ استان یزد جزو استان‌های شاخص کشور در حوزه راهداری است.

    این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تعداد تلفات تصادفات یزد از سال 90 تا 95 حدود 100 نفر کاهش یافته ولی الان شیب کاهش بسیار کند شده و نمی‌توان انتظار داشت با بهبود و نگهداری راه‌ها بتوان این آمار را بیشتر کم کرد .

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد بیان کرد: برای این منظور لازم است فرهنگ‌سازی لازم در زمینه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی انجام شود .

    صادقیان تصریح کرد: در این زمینه به نظر می‌رسد که لازم است پویش یا جنبشی در ارتباط با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و کاهش تصادفات در جامعه به وجود آید .

    وی خواستار کمک ائمه جمعه و جماعات با ادارات راهداری و حمل و نقل استان شد و گفت: با توجه به تاثیر بسیار زیادی که سخنرانی‌های مذهبی بر روی مردم دارند، به نظر می‌رسد بیش از هر زمانی الان لازم است که ائمه جمعه و جماعات مردم را به رعایت قوانین رانندگی هدایت کنند .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو