فونیکسریمکسبهتام

معاون تجاری سازی و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مرکز تحقیقات سایپا:

مالکیت فکری ایرانی با طراحی خودروهای مدرن در سایپا تحقق می یابد

عصر خودرو- معاون تجاری سازی و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جریان بازدید از مرکز تحقیقات سایپا گفت: خوشحالیم که در مرکز تحقیقات سایپا به همت متخصصان داخلی چند خودروی جدید و مدرن طراحی شده است که مالکیت فکری آنها متعلق به خودمان است.

مالکیت فکری ایرانی با طراحی خودروهای مدرن در سایپا تحقق می یابد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز ، دکتر محمود شیخ زین الدین با بیان مطلب فوق اظهار کرد: مالکیت فکری اغلب خودروهایی که مردم استفاده می کنند، ایرانی نیست و برحسب گزارش های مدیران مرکز تحقیقات سایپا، توانستیم این قدم بزرگ را برداریم که طراحی خودرو متعلق به خودمان باشد.

    وی خاطرنشان کرد: نگاه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای معرفی مرکز تحقیقات سایپا به عنوان یک مرکز دانش بنیان، وجود قابلیت های لازم در این مجموعه است که فعالیت های مبتنی بر دانش و فناوری ایرانی را پیگیری و انجام می دهد.

    معاون تجاری سازی و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: هم اکنون پس از دو سال دوباره از مرکز تحقیقات سایپا بازدید کردیم تا نتایج مثبت عملکرد این مرکز را از نزدیک مشاهد کنیم و خوشبختانه برنامه هایی که در گذشته از سوی این مرکز اعلام شده، هم اکنون به اجرا درآمده است.

    وی تاکید کرد: خوشبختانه برنامه های مرکز تحقیقات سایپا اجرایی شده و خیلی خوشحالیم که آزمایشگاه های مرجع صنعت خودرو مانند تست تصادف که ضروری می باشد، در مرکز تحقیقات سایپا مطابق برنامه ارائه شده و بر اساس زمان بندی پروژه، راه اندازی خواهد شد.

    شیخ زین الدین اظهار امیدواری کرد: خودروهایی که در مرکز تحقیقات سایپا با مالکیت فکری متخصصان ایرانی در حال طراحی و تولید است، بتوانند در آینده موفق به کسب سهم بازار و صادرات شوند.

    وی گفت: در خودروسازان معروف دنیا از تخصص و دانش متخصصان ایرانی استفاده می شود و چه بهتر که خودروهای خودمان را بر اساس فرهنگ، سلائق و علائق ایرانیان طراحی و تولید کنیم.

    معاون تجاری سازی و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: از عملکرد مرکز تحقیقات سایپا راضی هستیم و از اهتمام این مجموعه در امر طراحی خودروهای جدید سپاسگزاریم.

    گفتنی است در جریان بازدید معاون تجاری سازی و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا، علیرضا مصدقی مدیرعامل و همچنین مدیران ارشد این مرکز، گزارشی از آخرین دستاوردها و پروژه های در دست اجراء و آتی گروه خودروسازی سایپا در حوزه طراحی و توسعه محصول ارائه کردند و این مقام مسئول از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه ها و محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا قرار گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو