فونیکسریمکسبهتام

رئیس انجمن صنفی نمایندگی های سایپا در کرمانشاه:

امداد رسانی یگان های امدادی وخدماتی سایپا در مناطق زلزله زده کرمانشاه ادامه دارد

عصر خودرو- رئیس انجمن صنفی نمایندگی های سایپا در استان کرمانشاه گفت: سایپا علاوه بر ارائه خدمات امدادی و تعمیرگاهی به خودروهای آسیب دیده، نسبت به تهیه کانکس جهت اسکان موقت زلزله زدگان با همکاری هلال احمر اقدام کرده است.

امداد رسانی یگان های امدادی وخدماتی سایپا در مناطق زلزله زده کرمانشاه ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، علی صدیقی صفایی ضمن بیان مطلب فوق گفت: به محض اطلاع از وقوع حادثه دلخراش در استان کرمانشاه یگان های امدادی شرکت سایپا به محل های حادثه دیده اعزام شدند و این امر در حالی بود که تعداد زیادی از نیروهای امداد خودرو سایپا در مرزهای غربی در حال خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی(ع) بودند که پس از وقوع زلزله سریعا جهت خدمت رسانی به شهر سرپل ذهاب بازگشتند.

    وی گفت: از آنجا که شرکت سایپا ارائه خدمات فوری و اضطراری به مردم آسیب دیده زلزله اخیر را وظیفه خود می داند، ضمن ارائه خدمت خودرویی نسبت به ارسال کمک های مردمی، جمع آوری اقلام مورد نیاز و ارسال به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اقدام کرده است.
    رئیس انجمن صنفی نمایندگی های سایپا دراستان کرمانشاه اظهار داشت: شرکت سایپا یدک و امداد خودرو سایپا با همکاری واحدهای امداد و نجات هلال احمر و دیگر سازمان های زیربط در حادثه زلزله تلاش کرده خودروهای آسیب دیده اعم از محصولات سایپا و سایر شرکت های خودروساز را بدون در نظر گرفتن نوع خودرو به مکان های مطمئن منتقل و پس از برآورد خسارت نسبت به تعمیر وترمیم آنها اقدام کند.
    وی گفت: با توجه به ظرفیت های در نظر گرفته شده برای هر نمایندگی در استان جهت تسریع کار امداد رسانی، تعدادی از خودروهای آسیب دیده با مدیریت صحیح به سایر نمایندگی های استان منتقل شد.
    صدیقی صفایی در ادامه افزود: با توجه به لزوم اسکان فوری زلزله زدگان و موضوع تامین کانکس جهت اسکان موقت زلزله زدگان، این گروه خودروساز توانست 20 دستگاه کانکس به مناطق آسیب دیده ارسال کند، این درحالی است که تامین 21 دستگاه کانکس دیگر در دستور کار قرار دارد.
    وی با اشاره به اینکه کار شناسایی خودروهای آسیب دیده به اتمام رسیده دوباره از دارندگان محصولات سایپا که در حادثه اخیر زلزله کرمانشاه آسیب دیده و تاکنون به نمایندگی رجوع نکرده اند درخواست کرد تا به نزدیکترین نمایندگی مجاز گروه سایپا مراجعه و نسبت به تعمیر خودروهای آسیب دیده اقدام کنند.

    رئیس انجمن صنفی نمایندگی های سایپا دراستان کرمانشاه گفت: مجموعه گروه خودروسازی سایپا در این مدت تلاش کرده تا با اعزام نیروهای امدادی و تعمیرگاهی و خدماتی خود به مناطق مختلف، همدلی خود را با هموطنان زلزله زده در راستای مسئولیت اجتماعی به نمایش بگذارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو