فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپا خبر داد:

افزایش توانمندی فروش سایپا جهت ارائه خدمات بهتربه مشتریان

عصر خودرو- مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از معاونت بازاریابی و فروش سایپا گفت: واحدبازاریابی و فروش سایپا با بهره گیری از نیروهای متخصص و جوان خود، از توانمندی بالایی برخوردار است و می توان با ارائه شیوه های جدید فروش، آینده خوبی را برای سایپا ترسیم کرد.

افزایش توانمندی فروش سایپا جهت ارائه خدمات بهتربه مشتریان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز،  مهندس محسن جهرودی ضمن بازدید از معاونت بازاریابی و فروش گروه سایپا، سید علی رضا محمودی را به عنوان قائم مقام بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا معرفی کرد.

    در مراسم معارفه قائم مقام مدیرعامل در حوزه بازاریابی و فروش گروه سایپا، مهندس جهرودی کار در مرکز فروش سایپا را بسیار سخت و حساس دانست و گفت: یکی از مشکل ترین کارهای دنیا فروختن محصول به مشتریان است و در این حوزه سختی هایی وجود دارد که کار کردن را طاقت فرسا می کند.

    مدیرعامل گروه سایپا تاکید کرد: فروش در صنعت خودروسازی بسیار با ارزش است و به عنوان پیشانی هر مرکزی محسوب می شود لذا باید با تلاش بیشتر بتوانیم در جهت فروش محصول حرکت کنیم تا چرخه تولید بهتر بچرخد.

    وی در خصوص واحد فروش گروه سایپا گفت: این مجموعه با بهره گیری از نیروهای متخصص و جوان خود و به دلیل چابک بودنش از توانمندی بالایی برخوردار است و می توان با ارائه شیوه های جدید فروش، آینده خوبی را برای سایپا ترسیم کرد.

    جهرودی با اشاره به تیم خوب و منسجمی که در واحد فروش سایپا فعالیت می کند گفت: هدف از انتصاب قائم مقام فروش در این حوزه تقویت و افزایش توان کاری بوده است و قطعا با بهره گیری از تجربیات همکاران فروش و نگاه جدید تزریق شده به مجموعه می توانیم در جهت فروش بهتر محصولات حرکت کنیم.

    وی افزود: شرکت های گروه سایپا باید با تمرکز بیشتر جهت رسیدن به اهداف حرکت کنند و در حوزه فروش تمامی شرکت ها با محوریت سایپا فعالیت خواهند کرد، همچنین در این حوزه از تمام پتانسیل های سازمان جهت تسهیل و روان شدن فرآیند فروش استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم بهتر از گذشته، ارائه خدمات دهیم.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: هر سازمانی برای حرکت رو به جلو نیاز به استراتژی دارد، البته برای موفقیت، نیاز به پیچیدگی در استراتژی ها نیست. به عبارتی استراتژی سازمان باید روان و روشن باشد و با همکاری همه اعضا به جلو حرکت کند چرا که با تفکر جمعی و دخیل کردن پرسنل، راه رسیدن به اهداف بر اساس استراتژی تعریف شده بسیار آسان خواهد بود.

    وی افزود: علاوه بر این پیگیری و تلاش در جهت رسیدن به اهداف بسیار مهم و تاثیر گذار است و قطعا در فروش سایپا هم با حضور و همکاری تمامی کارکنان و با تعریف استراتژی ساده و عمیق به راحتی می توانیم به اهداف دستیابی داشته باشیم و قطعا با این روند، واحد فروش موفق تر از گذشته عمل خواهد کرد.

    در این مراسم دکتر علیرضا محمودی ضمن تقدیر از تلاش همه کارکنان واحد بازاریابی و فروش سایپا، گفت: قطعا با همفکری، همدلی و کار تیمی خواهیم توانست وضعیت فروش سایپا را بیش از پیش موفق کنیم.

    وی افزود: براساس مفاهیم کیفی و در عملیات کایزن، بهبود سیستم بدون انتهاست و بر همین اساس ارتقای عملیات فروش سایپا را در دستور کار قرار خواهیم داد و امیدوارم  به زودی با همکاری و کار تیمی منسجم نتایج آن مشخص و باعث افرایش رضایت مشتریان شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو