فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه حمل و نقل تهران (۱۴)

رئیس سازمان فروش خودروهای تجاری گروه بهمن: مشکلی بابت تامین تقاضای بازار نداریم

عصر خودرو- رئیس سازمان فروش خودروهای تجاری گروه بهمن در حاشیه نمایشگاه حمل و نقل تهران از تامین تمامی تقاضای موجود در بازار خودروهای تجاری خبر داد و افزود: گروه بهمن هیچ مشکلی در تامین محصولات در صورت افزایش تقاضا ندارد.

رئیس سازمان فروش خودروهای تجاری گروه بهمن: مشکلی بابت تامین تقاضای بازار نداریم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، مهیار عسگریان با بیان این مطلب افزود: در کنار رشد تولید و تامین تقاضای بازار تلاش داریم با افزایش حداکثری آپشن ها در تمامی محصولات تجاری گروه بهمن به دنبال رعایت حداکثری استانداردها باشیم.

    در ادامه این مراسم ابراهیم تقوی در خصوص بازار خودروهای تجاری گفت: در حال حاضر تولید خودروهای تجاری کاهش چشمگیری داشته است به طوریکه سال گذشته 7 هزار دستگاه به تولید رسیده بود اما امسال 5 هزار دستگاه تولید شده است که ما 54 درصد سهم بازار را در اختیار داریم.
    مدیر خودروهای تجارب نیمه سنگین بهمن دیزل اضافه کرد:یکی از دلایل این موضوع شرایط پر نوسان اقتصادی کشور است که تاثیر مستقیمی بر روی تولید و فروش این نوع خودروها دارد.در سال گذشته 9500 دستگاه کامیونت به تولید رسیده است اما امسال این رقم به 8000 دستگاه نیز نخواهد رسید.
    او در خصوص آلایندگی و مصرف سوخت این خودروها نیز گفت: ما 2 سال تمام از پیشرانه های یورو 4 استفاده می‌کنیم که مورد تایید استانداردهای ایران و اروپا و دارای کم‌ترین مصرف سوخت و آلایندگی است.
    تقوی در ادامه به محصول جدید عرضه شده در نمایشگاه و تولید این خودروها اشاره کرد و گفت: محصولات ما به صورت 70‎٪ CKD و 30‎٪ داخلی سازی تولید می‌شود و‌ با نوسان ارز امکان افزایش قیمت وجود دارد.محصول جدید ما ایسوزو NMR85 است که قبلا از آن رونمایی شده و دارای آپشن‌های جدیدی نسبت به NKR خواهد بود.یکی دیگر از محصولات جدید ما نیز خودرو FEZ نام دارد که برای اولین بار از آن رونمایی شده است.
    همچنین در بخش دیگری از این مراسم صارمی رئیس فروش سیبا موتور در خصوص سهم بازار کشنده‌هاگفت: شرکت سیبا موتور در شش ماهه اول سال در بحث فروش کشنده‌ها 54‎٪ از سهم بازار را به خودش اختصاص داده است.
    او در خصوص پیشرانه‌های مورد استفاده در کشنده‌ها گفت: محصولات ما مجهز به موتورهای یورو 5 شده و از نظر کیفیت و ظاهر ارتقا پیدا کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو