فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۲۴۷۰»

مدیران شهر در برابر آلودگی هوا سکوت کرده‌اند

عصر خودرو- عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره مغفول ماندن موضوع آلودگی هوای شهر تهران از دیدگاه مدیریت شهری،گفت: متاسفانه مدیران شهری در برابر آلودگی هوا سکوت کرده‌اند و برنامه‌ای برای خارج شدن از این شرایط ندارند.

مدیران شهر در برابر آلودگی هوا سکوت کرده‌اند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، اقبال شاکری با اشاره به اینکه تهران شرایط خوبی را سپری نمی‌کند، اظهار کرد: متاسفانه شاهد هستیم که مدیریت شهری برنامه‌ای برای اداره شهر و رفع مشکلات ندارد.

    وی تصریح کرد: شورای شهر تهران در دوره قبل، طرحی را تحت عنوان (طرح کاهش آلودگی هوای شهر تهران) تهیه کرد که این طرح کامل و دقیق بود اما مسئولان دولت یازدهم هیچ همکاری را برای اجرای طرح نکردند.

    عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: با توجه به روی آمدن دولت و مدیریت شهری در این دوره مردم انتظار کار و اجرای برنامه دارند نه اینکه مسئولان مربوطه سکوت اختیار کنند.

    شاکری با اشاره اختلافات دولت با مدیریت شهری در دوره گذشته،گفت: در آن زمان دولت توجه‌ای را به مدیریت شهری نداشت و هیچ کمکی را برای رفع مشکلات تهران نداشت و این در حالی است که انتظار می‌رود در این دوره تعامل دولت و مدیریت شهری باعث رفع مشکلات شود.

    وی اضافه کرد: بنا به گفته مسئولان شهری در این دوره، دولت دوازدهم همراه آنهاست و با توجه به این شرایط انتظار می‌رود در بحث آلودگی هوا کار اساسی انجام شود.

    عضو سابق شورای شهر تهران بیان کرد:علی رغم گذشت چند ماه از فعالیت مدیریت شهری،کارهای بسیاری بر زمین مانده است و ظاهرا قرار نیست مدیریت شهری فعالیت خود را آغاز کند.

    وی تصریح کرد:در طرحی که در شورای شهر تهران در دوره قبل تهیه شد به طور دقیق به برنامه‌ای بلندمدت،میان مدت و کوتاه مدت در بحث آلودگی هوا اشاره شده که پیشنهاد می‌شود دوستان نگاهی به این طرح بیندازند و در صورت صلاحشان آن را اجرا کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط