فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه حمل و نقل تهران (۱۷)

نگاهی به محصولات غرفه شرکت زامیاد در نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری؛ فرشتگان سنگین وزن

عصر خودرو- شرکت زامیاد که نام خود را از واژه‌ای باستانی به معنای « فرشته موکل بر زمین» گرفته است و سال هاست که به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سایپا به تولید انواع خودروهای تجاری مشغول است؛ در نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری امسال، طیف نسبتا کاملی از محصولات خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

نگاهی به محصولات غرفه شرکت زامیاد در نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری؛ فرشتگان سنگین وزن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، علاوه بر این، زامیاد برای اکثر محصولات خود، شرایط فروش ویژه نمایشگاه با تخفیف قابل توجهی نیز در نظر گرفته است که فرصتی استثنایی برای خریداران به شمار می‌آید. به همین بهانه و در نوشتار پیش رو، نگاهی اجمالی خواهیم داشت به مشخصات محصولات موجود در غرفه زامیاد و شرایط فروش آن‌ها .
 

کشنده ایویکو استرالیس 500
ایویکو استرالیس را می‌توان گل سرسبد غرفه زامیاد محسوب کرد. این کشنده ایتالیایی که سابقه حضور چند ساله در بازار کشورمان را دارد، مدتی با پیشرانه 430 اسب بخاری عرضه می‌شد. اما چندی پیش، شرکت زامیاد از نمونه 500 اسب بخاری آن رونمایی کرد تا حسابی برای رقبا خط و نشان بکشد. این نمونه از استرالیس مجهز به یک پیشرانه 6 سیلندر خطی 12.9 لیتری با حداکثر قدرت 500 اسب بخار و حداکثر گشتاور 2300 نیوتن متر است که نیروی آن از طریق یک گیربکس 2+12 دنده اتوماتیک به سر چرخ‌ها منتقل می‌شود. کابین استرالیس به صورت راننده محور و با چیدمانی منظم طراحی شده ضمن آن که کف تخت و فضاسازی‌های مناسب کابین، آن را کاملا برای استفاده در مسیرهای طولانی مناسب می‌سازد. قیمت در نظر گرفته شده برای استرالیس از سوی شرکت زامیاد، 461 میلیون تومان است که البته با شرایط ویژه نمایشگاه می‌توان از تخفیف 36 میلیون تومانی بهره‌مند شد و این کشنده پرقدرت را با قیمت 425 میلیون تومان و با شرایط 141 میلیون تومان پیش پرداخت و تسهیلات تا سقف 320 میلیون تومان، به صورت تحویل فوری خریداری کرد.
 

کامیون شاسی ایویکو یوروکارگو
دیگر محصول ایویکو که در غرفه زامیاد به نمایش گذاشته شده است؛ کامیون باری یوروکارگو است . یوروکارگو که به عنوان یکی از کامیون‌های به روز اروپایی بازار کشور شناخته می‌شود؛ مجهز به یک پیشرانه 6 سیلندر خطی 5.9 لیتری با حداکثر قدرت 280 اسب بخار و حداکثر گشتاور 930 نیوتن متر است که نیروی آن از طریق یک گیربکس 9 سرعته دستی به سر چرخ‌ها منتقل می‌شود. یوروکارگو از امکانات رفاهی قابل توجهی بهره می‌برد که از جمله مهم‌ترین این امکانات می‌توان به مواردی همچون کروز کنترل، تنظیم برقی شیشه‌ها و آینه‌های جانبی، تهویه مطبوع دستی، سانروف دستی، صندلی راننده و سرنشین از نوع پنوماتیک، گرمکن هوای ورودی به پیشرانه، مبدل برق 24 ولت به 12 ولت، وینچ زاپاس بند و ... اشاره کرد.
 

ون آراد
دیگر محصول ایویکو، ون آراد است که قابلیت حمل 11 نفر سرنشین ( با احتساب راننده ) را دارد. آراد مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر 3 لیتری دیزلی با حداکثر قدرت 143 اسب بخار و حداکثر گشتاور 327 نیوتن متر است که نیروی این پیشرانه از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی به سر چرخ‌ها منتقل می‌شود. قیمت در نظر گرفته شده برای آراد، 179.9 میلیون تومان بوده که با احتساب تخفیف ویژه نمایشگاه، می‌توان آن را با قیمت نقدی 165.8 میلیون تومان خریداری کرد. البته شرایط فروش اعتباری با تسهیلات تا سقف 115 میلیون تومان، نرخ بهره 21 درصد و بازپرداخت 60 ماهه نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
 

وانت پادرا
پادرا که به عنوان مدل بهسازی شده وانتزامیاد کهنه‌کار شناخته می‌شود؛ در طراحی ظاهری و درون کابین نسبت به سلف خود، پیشرفت قابل توجهی داشته و همچنین امکانات جدیدی همچون شیشه بالابر برقی، تنظیم برقی آینه‌های جانبی، فرمان هیدرولیک و ترمز‌های دیسکی محور جلو به آن اضافه شده است. پادرا مچهز به یک پیشرانه 2.4 لیتری بنزینی با حداکثر قدرت 95 اسب بخار و حداکثر گشتاور 175 نیوتن متر است که نیروی آن از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی، به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. قیمت در نظر گرفته شده برای پادرا، 44.6 میلیون تومان است.
 

وانت درکا
درکا یک وانت کوچک شهری است که کمتر مشابه آن را در بازار کشور شاهد بوده‌ایم البته این کلاس از وانت‌ها در کشورهای شرق آسیا، بسیار پرطرفدار هستند. درکا مجهز به یک پیشرانه 1.3 لیتری 82 اسب بخاری متصل به یک گیربکس 5 سرعته است ومصرف سوخت آن در هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی، تنها 7.3 لیتر است. درکا از امکانات مناسبی همچون سیستم تهویه مطبوع، چراغ‌های مه‌شکن و 2 عدد ایربگ بهره‌مند بوده و با قیمت 30 میلیون تومانی خود می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای افرادی باشد که نیازمند یک وانت بار کوچک برای استفاده‌های روزمره شهری هستند. البته شرکت زامیاد،، شرایط فروش اعتباری با تسهیلات حداکثر 18 میلیون تومان و با نرخ بهره 11 تا 16 درصد و بازپرداخت 12 تا 24 ماهه نیز برای درکا در نظر گرفته است.

نویسنده: امیر خادمی پور

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو