فونیکسریمکسبهتام

استاندار اصفهان در بازدید از سایپا سیتروئن گفت:

سایپا با همکاری سیتروئن می تواند وارد بازار جهانی شود

عصر خودرو- استاندار اصفهان به همراه جمعی از مدیران ارشد این استان ضمن بازدید از شرکت سایپا سیتروئن گفت: سیاست ورود سایپا به بازار جهانی مناسب است و این شرکت با همکاری شرکت سیتروئن می تواند به راحتی به بازار جهانی راه یابد.

سایپا با همکاری سیتروئن می تواند وارد بازار جهانی شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز ، محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان و جمعی از مدیران این استان ضمن حضور در شرکت سایپا سیتروئن و بازدید از خطوط تولید این شرکت، از نزدیک در جریان فعالیت های شرکت سایپا سیتروئن قرار گرفت.

    در این بازدید که با همراهی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، انجام شد، مهر علیزاده گفت: با توجه به اینکه بنده در سال های گذشته عضو هیات مدیره، قائم مقام مدیرعامل و مدیر فنی شرکت سایپا بوده ام، خودم را یک سایپایی می دانم، به صنعت خودرو تعصب خاصی دارم و به سایپا علاقه ام بیشتر است.

    وی افزود: خیلی علاقمند بودم که در اولین زمان از شهر کاشان بازدیدی داشته باشم و خوشحالم از اینکه سفرمان به کاشان با یک سفر صنعتی و بازدید از شرکت سایپا سیتروئن همراه شده است.

    مهرعلیزاده تصریح کرد: جهرودی از مدیران موفق صنعت خودرو کشور است و با برنامه های توسعه ای که مد نظرشان است، سایپا موفق خواهد بود.

    استاندار اصفهان گفت: به مهندس جهرودی که قبلاً هم در خانواده صنعت خودرو بودند و از مدیران موفق این صنعت هستند تبریک عرض می کنم و ورود ایشان را به این مجموعه خیر مقدم می گوییم و امیدوارم با تدبیر ایشان، بحث اشتغال و کسب بازارهای جهانی رونق بیشتری به دست آورد .

    وی تاکید کرد: سیاست های مدیرعامل سایپا در موضوع ورود به بازار جهانی دنبال می کند، سیاست درستی است و باید در حوزه طراحی، تولید و ورود محصول تلاش بیشتری انجام دهد و با سرعت بیشتری این مسیر را دنبال کند.

    مهرعلیزاده تصریح کرد: هدف گزاری ورود به بازار جهانی کار بسیار درستی است و شیوه سایپا در این زمینه مورد تایید همه استراتژیست های بین المللی صنعتی است و در این مسیر مهم آن است که در شبکه جهانی وارد بشویم و در همکاری با شرکت سیتروئن، ورود به بازار جهانی و جهانی شدن بهتر انجام می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو