فونیکسریمکسبهتام

در راستای تکریم مشتریان صورت گرفت

تعویض خودرو معیوب مشتری با خودرو نو از سوی اتوخسروانی

عصر خودرو- اتوخسروانی، در راستای تکریم خریداران و با توجه به ارائه گارانتی یک‌ساله تعویض بر روی خودروهای فروخته شده خود، نسبت به تعویض خودرو معیوب یکی از مشتریان خود با خودرو نو اقدام کرد.

تعویض خودرو معیوب مشتری با خودرو نو از سوی اتوخسروانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مجموعه نمایندگی‌های خسروانی در کنار فروش خودروها، خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌کند. یکی از این خدمات، تعویض خودروهای و معیوب خریداران با خودروهای صفر کیلومتر است و در همین راستا هفته گذشته مجموعه نمایندگی‌های خسروانی نسبت به تعویض خودرو هیوندای i20 یکی از مشتریان با خودرو صفرکیلومتر اقدام کرد.
    خودرو i20 موردنظر به دلیل مشکل در موتور نیاز به تعویض کامل موتور داشت اما اتوخسروانی که نمایندگی هیوندای را بر عهده دارد نسبت به تعویض رایگان خودرو با نمونه صفرکیلومتر اقدام کرد. مالک این خودرو که از خریداران مجموعه نمایندگی‌های خسروانی است در این زمینه گفت:"پس از بررسی مشکل ایجاد شده ظرف کمتر از یک هفته، خودروی جایگزین را به من تحویل دادند. خوشحالم که فرهنگ مشتری مداری و احترام به مصرف‌کنندگان از سوی برخی شرکت‌های داخلی روز به روز در حال افزایش است و بیشتر از آن خوشحالم که ثمره اعتمادم به اتوخسروانی را امروز گرفتم."
    مجموعه نمایندگی‌های خسروانی پیش از این نیز در اقدامی مشابه نسبت به تعویض یک دستگاه تیوولی اقدام کرده بود تا به این ترتیب گامی بزرگ در زمینه تکریم مشتریان بردارد.
    خریداران خودرو از مجموعه نمایندگی‌های خسروانی از امتیازات ویژه‌ای برخوردار هستند که از آن جمله می‌توان به خدماتی مانند یک سال گارانتی تعویض، تعویض رایگان خودرو، ارائه خودروهای پلاک شده در جاده‌ها در ایام عید، یک سال کارواش رایگان اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت‌های مجموعه نمایندگی‌های خسروانی می‌توانید به وبسایت www.autokhosravani.com مراجعه نمایید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط