فونیکسریمکسبهتام

بازنگری در طرح ترافیک اگر موجب تردد بیشتر خودروها شود، طرح خوبی نیست

عصر خودرو- رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: بازنگری در طرح ترافیک شهر تهران اگر موجب ورود خودروهای بیشتر به محدوده طرح ترافیک شود و آلودگی هوا و همین‌طور ترافیک نیز بیشتر شود، قطعاً طرح به‌دردنخوری است.

بازنگری در طرح ترافیک اگر موجب تردد بیشتر خودروها شود، طرح خوبی نیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، مهدی چمران  درباره لغو محدودیت ترافیکی در شهر تهران اظهار داشت: ایجاد محدودیت و طرح ترافیک در تهران به دلیل کاهش ترافیک و مهم‌تر از آن کاهش آلودگی هوا بوده است.

    وی ادامه داد: این طرح اجرایی شد تا خودروهای کمتری در محدوده طرح ترافیک تردد داشته باشند و شاهد کاهش ترافیک و آلودگی هوا باشیم.

    چمران افزود: سال گذشته نیز در شورای چهارم، طرحی مبنی بر بازنگری در طرح ترافیک مطرح شد که باید مورد مطالعه و بررسی بیشتری قرار می‌گرفت.

    رئیس سابق شورای شهر تهران بیان داشت: معمولاً به طرح‌ها از جنبه مادی و زیست‌محیطی نگاه می‌کنند.

    وی گفت: به این طرح نیز نباید به جنبه مادی نگاه کرد، بلکه کاهش آلودگی هوا و ترافیک باید در اولویت قرار داشته باشد.

    چمران با تأکید بر اینکه در خصوص بازنگری در طرح ترافیک باید مطالعه دقیقی صورت بگیرد، گفت: اگر با این بازنگری، ورود خودرو به محدوده طرح ترافیک زیاد می‌شود، طرح به‌دردنخوری است و اگر موجب کاهش تردد خودروها در سطح شهر می‌شود و آلودگی هوا کاسته شود، طرح قابل قبولی است و باید اجرایی شود.

    رئیس سابق شورای شهر تهران بیان داشت: برای مطالعه بیشتر بر روی طرح ترافیک می‌توان اجرای آن را در اردیبهشت‌ماه اجرایی کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط