فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل تاکسیرانی شهر کرمان:

از برلیانس به عنوان تاکسی فرودگاه کرمان استفاده خواهیم کرد

عصر خودرو- مدیر عامل تاکسیرانی شهر کرمان در بازدید از غرفه سایپا در نمایشگاه شهر ایده آل جزیره کیش گفت: در نظر داریم که از خودروی برلیانس گروه سایپا جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر کرمان بهره ببریم و از این خودرو در مسیر فرودگاه و پایانه مسافربری شهر کرمان استفاده خواهیم کرد.

از برلیانس به عنوان تاکسی فرودگاه کرمان استفاده خواهیم کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز ، محمد مهدی نژاد با بیان مطلب فوق تصریح کرد: زمانی که پراید وارد ناوگان تاکسیرانی شد به دلیل استهلاک پایین و هزینه های کم، از رضایت مندی خوبی از سوی رانندگان تاکسی برخوردار بود.

    وی افزود: تاکسیران ها به دنبال خودرویی هستند که بتوانند به راحتی با آن امرار و معاش کنند و به لحاظ فنی دغدغه خاصی نداشته باشند و پراید دارای این ویژگی است و رضایت کلی از این خودرو نیز وجود دارد.

    مهدی نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به بحث نوسازی ناوگان تاکسیرانی و بر اساس نظرسنجی انجام شده از مالکان تاکسی های شهر کرمان در صورتی که تنوع محصول در ناوگان تاکسیرانی ایجاد شود، قطعا رانندگان تاکسی بر اساس نیاز، خودروی موردنظر را انتخاب و خریداری خواهند کرد.

    وی در خصوص خودروی تیبا گفت: این خودرو برای استفاده در ناوگان تاکسیرانی مناسب است چون که از قیمت مناسب برخوردار بوده و مورد استقبال تاکسیرانان نیز قرار خواهد گرفت.

    مهدی نژاد افزود: در حال حاضر شرایط خیلی سختی برای دریافت تسهیلات جهت جایگزینی تاکسی وجود دارد و رانندگان نمی توانند به راحتی برای جایگزینی خودروها اقدام کنند.

    وی خاطرنشان کرد: در صورتی که تسهیلات با اقساط وام کمتر عرضه شود رانندگان می توانند به راحتی برای جایگزینی اقدام کنند و قطعا از این وام استقبال خواهد شد.

    مدیرعامل تاکسیرانی شهر کرمان گفت: به دنبال تهیه خودروی جدید برلیانس برای ناوگان تاکسیرانی شهر کرمان در مسیرهای فرودگاه و پایانه مسافربری هستیم و در صورت ورود این خودرو به ناوگان تاکسیرانی، برای شهر کرمان در مرحله اول 400 دستگاه موردنیاز است.

    وی گفت: در خصوص خودروی تیبا نیز استقبال و علاقه خوبی جهت بهره گیری از این خودرو در ناوگان شهری وجود دارد و در صورتی که تیبا وارد ناوگان تاکسیرانی شود، برای شهر کرمان نزدیک به 1000 دستگاه خودرو تیبا موردنیاز ناوگان تاکسیرانی این شهر خواهد بود..

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو