فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی فراکسیون مدیریت شهری مجلس:

اجرای طرح ترافیک جدید، ترافیک و آلودگی مرکز شهر را افزایش‌می‌دهد

عصر خودرو- سخنگوی فراکسیون مدیریت شهری مجلس با بیان این که اجرای طرح ترافیک جدید، ترافیک مرکز شهر را بیش‌تر خواهد کرد، گفت: حتما کمیسیون عمران مجلس این مساله را در دستور کار قرار داده و از مسئولان مربوطه در خواست می‌کند تا دلایل خود برای اجرای این طرح را ارائه کنند.

اجرای طرح ترافیک جدید، ترافیک و آلودگی مرکز شهر را افزایش‌می‌دهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، صدیف بدری با اشاره به این که طرح جدید شورای شهر برای محدوده طرح ترافیک باید در شورای هماهنگی ترافیک استان مورد بررسی قرار گرفته و سپس تصویب شود، اظهار کرد: همان‌طور که رئیس راهور هم اظهار کرد باید این طرح مراحل کارشناسی خود را طی کند.

    وی افزود: البته این طرح دو ایراد اساسی دارد،‌ نخست این که آن چه مسئولین مربوطه برای این طرح و ایجاد عدالت مطرح کرده‌اند به نظر بنده اینگونه نیست زیرا افرادی که متمول هستند به راحتی می توانند از این طرح استفاده کنند در مقابل آن‌هایی که وضعیت‌ مالی‌شان خوب نیست به ویژه ساکنین محدوده طرح ترافیک امکان استفاده ندارد و این عدالت مورد نظر رعایت نمی‌شود.

    این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: ایراد اساسی دیگر این طرح افزایش ترافیک در محدوده مرکز شهر است چرا که وقتی فردی به راحتی مجوز ورود به طرح ترافیک را خریداری می کند تردد خودروها بیش‌تر شده و ضمن افزایش ترافیک، آلودگی هوا را  هم بیش‌تر می‌کند.

    بدری خاطرنشان کرد: بنابراین شورای هماهنگی ترافیک استان باید این موضوع را بررسی کند شاید به لحاظ اهمیت موضوع نیاز باشد شورای هماهنگی ترافیک کشور هم آن را بررسی کند. اما فعلا به مراحل نهایی نرسیده است.

    سخنگوی فراکسیون مدیریت شهری مجلس در  ادامه گفت: اکنون مطرح می‌کنند که بستر برای اجرای این طرح فراهم است در حالی که سیستم اخذ مجوز طرح ترافیک در اکثر مواقع از نظر حجم خدماتی که ارائه می دهد دارای مشکل است نمی‌دانم چگونه می‌گویند بستر فراهم است.

    این  عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: حتما کمیسیون عمران مجلس پس از بررسی بودجه این موضوع را در دستور کاری جلسات خود قرار می‌دهد و از مسئولین مربوطه هم در خواست می شود تا با حضور در کمیسیون توضیح دهند که با توجه به وضعیت موجود چگونه این طرح اجرایی خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو