فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهر تهران خبر داد:

ورود ون پارس خودرو به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران

عصر خودرو- مدیرعامل تاکسی رانی شهر تهران گفت: با توجه به کیفیت ون های پارس خودرو از محصولات گروه خودروسازی سایپا و ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران، در حال مذاکره با این شرکت جهت نوسازی ناوگان شهر تهران هستیم.

ورود ون پارس خودرو به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، علیرضا قنادان در بازدید از غرفه سایپا در هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل در جزیره کیش گفت: متوسط عمر مفید ناوگان عمومی شهر تهران حدود 6 سال و نیم است که بر اساس برنامه ریزی اتخاذ شده به سمت تبدیل تاکسی های شهر تهران هستیم و در صددیم ناوگان سبز و خودروهای برقی و هیبریدی را در شهر تهران بکار گیریم.
    وی افزود: گروه خودروسازی سایپا در سال های گذشته حضور پررنگی در ناوگان حمل و نقل عمومی تهران به واسطه خودروی پراید داشته ولی در چند سال اخیر به دلیل نبود خودروی مناسب این حضور کم رنگ شده است.
    قنادان تصریح کرد: با توجه به اینکه تاکسی، خودروی کار است باید در انتخاب آن به 4 آیتم توجه شود. اول اینکه این خودروها باید از کیفیت و استقامت بالایی برخوردار باشند و در وهله دوم خودرو برای مالک تاکسی اقتصادی و کم هزینه باشد و در مدل اقتصادی خاصی تعریف شود و سوم اینکه خدمات گسترده و مناسب پس از فروش داشته باشد و در نهایت بتواند بحث استانداردهای آلایندگی را بگذراند .
    وی افزود: محصولات گروه سایپا، 2 مورد از موارد مطرح شده یعنی اقتصادی بودن و شبکه گسترده خدمات پس از فروش را دارا هستند و در دو مورد دیگر هم فعالیت های خوبی در سایپا آغاز شده است.
    مدیرعامل تاکسی رانی شهر تهران گفت: خوشبختانه نگاه مدیرعامل گروه سایپا برای تولید خودرو صرفا با کاربری تاکسی مساعد است و امیدواریم هرچه سریعتر این خودروساز بتواند در این حوزه اقداماتی را آغاز و مباحث طراحی را دنبال کند.
    وی تاکید کرد: مبحث دیگری که سایپا باید بر روی آن تمرکز داشته باشد، تولید خودروهای پاک مانند برقی و هیبریدی است که گروه سایپا در این حوزه نیز اقدامات اولیه را آغاز کرده است.
    قنادان گفت: با گروه سایپا در حوزه ون های تولیدی در شرکت پارس خودرو در حال مذاکره هستیم و در صورت توافق نهایی برای سال آینده، 7 هزار ون در شهر تهران نیاز به نوسازی دارد که می توانیم از این محصول گروه سایپا در نوسازی ناوگان حمل و نقل شهر تهران استفاده کنیم چون این خودروها استانداردهای موردنظر را گذرانده و از کیفیت مناسبی برخوردارند.
    وی گفت: با توجه به اینکه در شهر تهران سالیانه تقاضای حدود 8 هزار خودرو جهت نوسازی ناوگان وجود دارد و در کل کشور نزدیک به 330 هزار دستگاه خودرو تاکسی در حال تردد هستند، بنابراین خودروسازان داخلی برای تامین این بازار باید تلاش کنند.
    مدیرعامل تاکسی رانی شهر تهران گفت: در حال حاضر خودرو آریو از محصولات گروه سایپا به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شده و در حال تردد در شهر تهران است که بازخورد اولیه آن، رضایت نسبی از این محصول است و اگر سایپا بر روی تنوع محصولات بر اساس افزایش کیفیت، تمرکز کند می تواند نسبت حضور محصولات خود را در ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو