فونیکسریمکسبهتام

نرخ‌های طرح ترافیک ۹۷ باید دوباره کارشناسی شوند

عصر خودرو- عضو شورای شهر تهران گفت: معاون حمل و نقل شهرداری قبل از اینکه طرح جدید ورود به محدوده طرح ترافیک را به شورای ترافیک ببرد، باید آن را به شورا ارائه دهد تا اعضا در جریان جزئیات قرار گیرند.

نرخ‌های طرح ترافیک ۹۷ باید دوباره کارشناسی شوند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران  با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای وضع مقررات جدید در محدوده طرح ترافیک اظهار کرد: نرخ‌های اعلامی از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری هنوز به تصویب شورای شهر تهران نرسیده و فعلاً در مرحله پیشنهاد است.
    عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه این طرح ابتدا باید در شورا مورد بازنگری‌ قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: معاون حمل و نقل شهرداری قبل از اینکه این طرح را به شورای ترافیک ببرد باید به شورای شهر ارائه دهد تا اعضای شورا در جریان جزئیات آن قرار بگیرند، زیرا ممکن است پیشنهادات دیگری هم اضافه شود که مستلزم‌ افزودن به طرح شود.

    وی با تأکید بر اینکه این طرح بعد از بررسی شورا می‌تواند به تصویب برسد، تصریح کرد: بعد از این کار شورا برای نرخ‌گذاری معاونت ترافیک را همراهی خواهد کرد.

    علیخانی با اشاره به اینکه هزینه حضور یک روز کامل در محدوده طرح ترافیک در شرایط فعلی 40 هزار تومان است، گفت: با فرض اینکه هزینه حضور یک روز کامل در محدوده طرح ترافیک در سال 97 طبق نرخ پیشنهادی 36 هزار تومان اعمال شود، می‌توان نتیجه گرفت نرخ‌های جدید طرح‌ ترافیک ارزان‌تر از نرخ‌های فعلی خواهد بود، اگرچه‌ هنوز این نرخ نهایی نشده است.

    وی با بیان اینکه در طرح جدید هدف کاهش تردد و حذف ترددهای زائد است‌، بیان کرد: در این طرح دیگر مردم در ساعات پیک‌ ترافیک کمتر به داخل محدوده می‌آیند و سفرهایشان‌ را با برنامه‌ریزی انجام می‌دهند.

    علیخانی در پایان با بیان اینکه این طرح هم به نفع مردم است و هم ترافیک را کاهش می‌دهد، گفت: آنچه در این طرح بیش از هر چیز حائز‌ اهمیت است، افزایش عدالت اجتماعی است، زیرا در طرح فعلی فقط عده خاصی از افراد مجاز به ورود هستند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو