فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت:

برنامه های ویژه سایپا در طراحی پلتفرم

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه سایپا در زمینه طراحی پلت فرم و خودروهای جدید در صنعت خودروسازی ایران یک مجموعه پیشرو محسوب می شود و همچنان این روند را ادامه خواهیم داد.

برنامه های ویژه سایپا در طراحی پلتفرم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، محسن جهرودی در جریان بازدید سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از مرکز تحقیقات ونوآوری سایپا با بیان مطلب فوق اظهار کرد: سایپا با وجود مشکلات، اجرای این پروژه ها را ادامه خواهد داد.

    وی با بیان این مطلب که گروه سایپا توانسته با اجرای برنامه توسعه محصول، سالیانه چند خودرو جدید به بازار عرضه کند، افزود: اجرای پروژه های طراحی پلت فرم و خودروهای جدید، نیازمند هزینه های بسیار بالایی است که گروه خودروسازی سایپا با وجود تنگناهای مالی، اجرای این طرح ها را دنبال کرده است.

    جهرودی با اشاره به توسعه همکاری با شرکت های قطعه سازی تصریح کرد: گروه سایپا ارتقای سطح همکاری با شرکت های قطعه سازی را در زمینه های مختلف مالی و اقتصادی و همچنین استفاده از دانش روز جهانی دنبال می کند.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: برای ادامه اجرای برنامه های توسعه محور در سطح گروه سایپا به ویژه بهره برداری از دانش روز و تولید خودروهای جدید، نیازمند حمایت بیشتر دولت هستیم.

    وی در بخش دیگری از اظهارات خود، عرضه خودرو باکیفیت را از برنامه های اصلی سایپا در زمینه مشتری مداری و جلب رضایت عمومی عنوان کرد و گفت: با هدف ارائه محصولات با کیفیت و ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان، عرضه خودرو کوییک منوط به بررسی های کامل و رفع نواقص و مشکلات احتمالی شده و این برنامه تاکنون بیش از 95 درصد پیشرفت داشته و به زودی با اجرای مراحل نهایی آزمایش ها، این خودرو به بازار عرضه خواهد شد.

    جهرودی در ادامه درخصوص زمان توقف تولید و فروش خودرو پراید گفت: سایپا در حال برنامه ریزی برای معرفی و عرضه تولید خودرو جایگزین پراید است.

    وی با بیان این که بخشی از تولید محصول در سایپا به خودرو پراید اختصاص دارد، اظهارکرد: با توجه به جاری سازی استانداردهای 81 گانه خودرویی، ادامه تولید پراید برای گروه خودروسازی سایپا مقرون به صرفه و اقتصادی نخواهد بود و بر همین اساس سایپا نیز تمایل دارد تا این محصول را با خودرویی جدیدتر و به روزتر جایگزین کند.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درخصوص قیمت محصول جایگزین پراید نیز افزود: بدون شک تولید خودرویی با قیمت پراید دیگر در کشور امکان پذیر نخواهد بود زیرا محصول جدید باید برخوردار از امکانات و قابلیت های جدیدتری باشد اما تلاش خواهیم کرد تا حد امکان قیمت محصول جدید را به قیمت پراید نزدیک کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو