فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیته تخصصی خودروی اتاق اصناف ایران؛

وضع تعرفه‌های گمرکی قیمت خودروهای بنزین‌سوز را افزایش داده است

عصر خودرو- عضو کمیته تخصصی خودروی اتاق اصناف ایران گفت: وضع تعرفه‌های گمرکی قیمت خودروهای بنزین سوز را به نسبت خودروهای هیبریدی افزایش داده است.

وضع تعرفه‌های گمرکی قیمت خودروهای بنزین‌سوز را افزایش داده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم, حمیدرضا حیدری در مشهد مقدس اظهار داشت: وضع تعرفه‌های گمرکی سبب شده که قیمت خودروی بنزینی از خودروی هیبریدی در بازار بیشتر شود.

    وی بیان کرد: این موضوع سبب افزایش علاقه مردم به خرید و فروش و معامله خودروی بنزینی و افزایش استفاده از آن توسط مردم شده که خود به خود سبب بالا رفتن میزان آلودگی هوا به ویژه در شهرهای بزرگ می‌شود.

    عضو کمیته تخصصی خودروی اتاق اصناف ایران ادامه داد: هم اکنون با توجه به وضعیت بازار باید گفت علاقه به خودروی بنزینی بیشتر از خودروی هیبریدی بوده که مسئولان باید در این زمینه ورود داشته باشند.

    حیدری با اشاره به رکود بیش از اندازه بازار اتومبیل خاطرنشان کرد: هم اکنون در بازار خودروهای داخلی خریدی توسط مصرف کنندگان صورت نمی‌گیرد و تنها افرادی خرید انجام می‌دهند که به خرید خودرو به چشم سرمایه‌گذاری نگاه می‌کنند.

    وی بیان کرد: متأسفانه رکود بازار هنوز رفع نشده و چشم انداز مناسبی نیز وجود ندارد و افزایش قیمت خودروها نیز نتوانسته تحرک لازم را وارد بازار کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط