فونیکسریمکسبهتام

رمزگشایی از علامت‌های مختلف روی پلاک خودروها

عصر خودرو- اگر به پلاک خودروها دقت کرده باشید هر کدام از آنها دارای یک علامت خاص بوده که معنای مخصوص به خود را دارد.

رمزگشایی از علامت‌های مختلف روی پلاک خودروها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، برخی افراد علاقه فراوانی به خودروها دارند، از نام مدل های مختلف گرفته تا نوع کارکرد، قابلیت ها، مزایا و معایب هر کدام، هرگونه سوالی که در ذهن داشته باشید، تمام و کمال برایتان توضیح می دهند.

    این افراد هر کدام یک دایرة المعارف کامل از اطلاعات مربوط به ماشین های مختلف هستند که دریایی از اطلاعات را در گنجینه دانایی خود نگه می دارند اما یک نکته در این میان هست که شاید حتی افراد به قول معروف "ماشین باز" نیز خیلی به آن دقت نکرده باشند.

    شاید همین اشخاص علاقمند به خودرو اگر فرزندشان از آنها راجع به این موضوع سوالی بپرسد، پاسخی جز نگاه کردن به کودک و انگشت بهت به دهان گزیدن نداشته باشند.

    موضوعی که از آن صحبت می کنیم نه قدرت موتور خودرو بوده و نه طرز کار یا نام مدل آن،بلکه بررسی معنای علامت های مختلف است که روی پلاک ها قرار دارد.

    بنابراین به شما علاقمندان به اتومبیل ها توصیه می کنیم که این اطلاعات را در گوشه ای از گنجینه خودروشناسی خود جای دهید شاید روزی به دردتان بخورد و البته ممکن است برخی از شماها به خوبی تمامی این علامت و معانی آنها را بشناسید.

    در ادامه این اطلاعات جالب را که در قالب یک اینفوگرافی ارائه شده را مشاهده کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط