فونیکسریمکسبهتام

دبیر شورای عالی ترافیک کشور:

طرح جدید ترافیک نه در دولت مصوب شده و نه در دستور کار شورای عالی ترافیک قرار دارد

عصر خودرو- دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور گفت: طرح جدید ترافیک تنها در شورای ترافیک تهران بررسی شده است و باید تا قبل از ۱۵ بهمن ماه نیز نهایی و مصوب شود.

طرح جدید ترافیک نه در دولت مصوب شده و نه در دستور کار شورای عالی ترافیک قرار دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، پوریا محمدیان یزدی که خود در شورای ترافیک شهر تهران نیز به عنوان نماینده وزیر کشور حضور دارد گفت: تا کنون چهارچوب کلی این طرح در شورای ترافیک تهران بسته شده است اما هنوز قطعی نشده، امیدواریم این موضوع در شورای شهر تهران مطرح شود و نسبت به بحث قیمتی و عوارض تصمیم گیری لازم انجام شود.

    وی افزود: برابر قانون اختیار تعیین موضوعاتی از جمله قیمتی و عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک بر عهده شورای شهر تهران گذاشته شده است، لذا باید ابتدا بازخورد اعضای شورا را در این حوزه کسب کنیم چرا که تعیین سهمیه و یا افزایش و کاهش قیمت‌ها در اجرای این طرح تاثیرگذار است.

    وی تاکید کرد: بحث قیمت‌گذاری در حوزه اختیارات شورای ترافیک تهران نیست و شورای شهر تهران باید پایه اولیه را در حوزه قیمت ارائه کند تا طرح در شورای ترافیک تهران قطعی شود.

    دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با تاکید بر اینکه این طرح در دولت مصوب نشده و در دستور کار شورای عالی ترافیک نیز قرار نداشته است، افزود: این طرح تنها در شورای ترافیک تهران در جلسات مختلف یک ماهه گذشته مطرح شده و تا کنون تنها چهارچوب کلی آن مشخص شده اما مصوبه شورای ترافیک را نیز به صورت نهایی ندارد و ابلاغ نشده است.

    محمدیان تصریح کرد: ظاهرا یک محدوده زمانی برای مصوب شدن این طرح گذاشته‌اند که براساس آن باید تا قبل از 15 بهمن ماه نهایی و مصوب شود و برای فرمانداری تهران ارسال شود. البته در هیات تطبیق فرمانداری تهران نیز باید مجددا بحث قیمت‌ها و عوارض کنترل شود تا با ضوابط و قوانین مغایرتی نداشته باشد.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو