فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو:

تمام تلاش ما عرضه خدمات پس از فروش باکیفیت تر است

عصر خودرو- مدیران خودرو روز گذشته با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای، اولین مرحله تجهیز مراکز مشترک با سازمان فنی و حرفه ای را با قطعات و مجموعه‌های اهدایی شرکت مدیران خودرو آغاز کرد.

تمام تلاش ما عرضه خدمات پس از فروش باکیفیت تر است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴:۰۰
  • تمام تلاشم ما عرضه خدمات پس از فروش باکیفیت تر است
  • تمام تلاشم ما عرضه خدمات پس از فروش باکیفیت تر است
  • تمام تلاشم ما عرضه خدمات پس از فروش باکیفیت تر است
  • تمام تلاشم ما عرضه خدمات پس از فروش باکیفیت تر است
  • تمام تلاش ما عرضه خدمات پس از فروش باکیفیت تر است

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»،  این اقدام برای اولین بار است که بین یک شرکت خودروساز و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور صورت می‌گیرد تا با آموزش نیروهای فنی و ماهر به چرخ صنعت خودروسازی کمک شود.
در این محموله 96 آیتم آموزشی و کمک آموزشی وجود دارد که شامل پیشرانه کامل 2000 سی سی،نیم موتور 1500 سی سی و 2 گیربکس است.
محمدعلی قادری مدیر عامل مجموعه خدمات پس از فروش دراین مراسم در خصوص اولویت بندی برای تجهیز مراکز گفت:مراکز انتخاب شده با پیشنهاد دوستان ما در سازمان فنی و حرفه‌ای بود و با توجه به اهمیت کلان شهر‌ها اولویت را بر همین اساس گذاشتیم و امیدواریم تا پایان سال مراکز کرج و 4 کلان‌شهر دیگر را به زودی افتتاح کنیم. تمام تلاش ما بر این است که خدمات پس از فروش مطلوبی را به مشتریان عرضه کنیم تا رضایت آنها را جلب کنبم و این موضوع به تنهایی و با بضاعت کم مدیران به سرانجام نمی‌رسد. در این مدت 15 مربی خبره در بخش‌های مکانیک و برق تعلیم داده شده است که امیدواریم با توجه به حرفه‌ای بودن این مربیان نیروهای بسیار آماده ایی تحویل جامعه بدهیم.
در ادامه منصور برخورداری مدیر فنی مهندسی خدمات پس از فروش مدیران خودرو در این مراسم با اشاره  به اهمیت توسعه و بهینه سازی خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت: در این راستا و با توجه به اهمیت این موضوع ما سال 96 را سال خدمات پس از فروش نامگذاری کرده‌ایم.در این زمینه سه شاخص تعریف شده است که با اجرای آنها بتوانیم اهدافی که برای توسعه و بهبود خدمات پس از فروش داریم را محقق کنیم.
او ادامه داد: این سه شاخص عبارت‌اند از سرعت خدمات،کیفیت خدمات،نتایج عملیاتی که برای محقق شدند این سه شاخص ما نیاز به مجموعه فضای تعمیرگاهی در غالب نمایندگی‌های مجاز،ابزار آلات مخصوص تعمیرگاهی، وجود نیروهای کار‌آزموده و آماده در این حوزه خواهیم داشت.
او در ادامه افزود:این سه نیاز در اصل سه راس مثلث هستند که می توانند ما را به اهداف اصلی خودمان در خدمات پس از فروش برسانند.در حوزه تجهیزات تعمیرگاهی و ابزار مخصوص نه تنها مشکلی وجود ندارد بلکه نقطه قوت کار ما نیز همین تجهیزات و ابزا‌های مخصوص است که به اندازه کافی در مجموعه موجود است.اما در بخش تربیت نیروی انسانی ما نیاز به صرف هزینه و زمان داریم که با توجه به وجود سازمان فنی و حرفه‌ای که یک سازمان موثر در این مبحث است انجام این کار توسط خود شرکت کاری بیهوده است و ما امیدوار هستیم تا سازمان با کمک به ما در این موضوع ما را به اهدافی را که در این بخش داریم برساند.
برخورداری در ادامه به تجهیز 5 مرکز سازمان فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت:از مدتها قبل مربیان خبره این سازمان به مرکز ما آمده‌اند و دروه‌های آموزشی را با موفقیت گذرانده‌‌اند و امروز با توجه به قرار‌های قبلی ما و سازمان فنی و حرفه‌ای 5 مرکز این سازمان با تجهیزات فنی و آموزشی ما تجهییز می‌شوند.در حال حاضر فعلا 5 مرکز در مشهد،اصفهان،شیراز،تبریز و ساری این تجهیزات را دریافت خواهند کرد و امیدواریم که در آینده نزدیک 5 مرکز جدید دیگر را نیز تحت پوشش قرار دهیم و در سال آینده این عدد را به 32 برسانیم.
به گفته او در حال حاضر نیز تیمهای کارشناسی دو مجموعه در حال تدوین استاندارهای آموزشی ویژه مدیران خودرو هستند که امیدواریم با آماده شدند این استاندارها اولین کلاس آموزشی را در ماه جاری شروع کنیم.

و در انتها طاهر پور مدیر کل دفتر بهسازی، نظارت و مشاوره شغلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به اهمیت اشتغال و آمار بالای بیکاری اشاره کرد و گفت: این آمار بسیار بالا است و بیشترین درصد این آمار نیز مربوط به جوانان ما است.با توجه به آمار وزارت کار متاسفانه جوانان ما برای اشتغال مهارت کافی را ندارند که یک سد محکم برای ورود به بازار کار است.ما با توجه به مفاد قرارداد ما با وزارت کار در 600 مرکز شهری و دیگر مراکزی مانند زندانها، دانشگاه‌ها و... آموزش به صورت رایگان صورت می‌گیرد.ما باید جامعه را به سمتی سوق دهیم که اگر کسی برای تعمیر وسیله‌ای در محلی حضور پیدا کرد صلاحیت آن کار را داشته باشد تا مشتری با خیال راحت آن کار را بر عهده آن شخص بگذارد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو