فونیکسریمکسبهتام

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان خبر داد:

کارخانه تولید نانوکارواش در کهنوج ساخته می شود

ورود فناوری‌های نانو به صنایع جنوب کرمان

عصر خودرو- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: مجوز ساخت کارخانه تولید نانو کارواش در شهرستان کهنوج صادر شده است.

کارخانه تولید نانوکارواش در کهنوج ساخته می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از شاتا، محمود اسکندری نسب با اعلام این خبر افزود: سرمایه گذار این طرح مجوز راه‌اندازی کارخانه با تولید شش محصول مختلف بهداشتی و بسته بندی آن‌ها در شهر کهنوج را نزدیک به دو ماه پیش دریافت کرده است.

    وی با اشاره به کاربردهای فناوری نانو مطرح شده در این طرح، تصریح کرد: فناوری نانو مطرح شده، جهت تولید شوینده خودرو و اماکن در کنار تولید محصولاتی همچون پودر ماشین لباسشویی، مایع پاک کننده چربی، شیشه پاک کن، مایع دستشویی و ظرفشویی این کارخانه استفاده خواهد شد.

    اسکندری نسب ادامه داد: این سرمایه گذار محصول نانوکارواش خود را به عنوان یک محصول بر اساس فناوری نانو با برند خود به صورت کارگاهی در تهران تولید می کند که پس از ساخت کارخانه در کهنوج، تولیدی وسیع این محصول در جنوب کرمان انجام خواهد شد.

    رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: این محصول به عنوان کارواش بدون آب، ضمن صرفه جویی در مصرف آب (با در نظر گرفتن کمبود منابع آبی و اهمیت صرفه جویی در مصرف آب در کشورمان)، از مخاطرات ناشی از مصرف شوینده های غیر استاندارد خارجی جلوگیری می کند و همچنین توسط دارنده ماشین و بدون نیاز به تجهیزات خاص استفاده می شود.

    اسکندری نسب گفت: سرمایه گذاری این طرح نزدیک به 16 میلیارد ریال است که در زمان بهره برداری برای 21 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم