فونیکسریمکسبهتام

تور بین المللی چری، از تهران تا باکو

عصر خودرو- شرکت مدیران خودرو برای قدردانی از مشتریان خود و همچنین معرفی بیشتر خودرو تیگو ۷ به بازار و نمایش توانمندی های این خودرو، به قید قرعه از بین خریداران این کراس اوور زیبا، تعدادی را برای شرکت در این برنامه دعوت کرد.

تور بین المللی چری، از تهران تا باکو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این تور که برای اولین بار به صورت بین المللی در کشور انجام می شود، خریداران با خودرو خود از تهران تا باکو را در طول شش روز و بعد از عبور از شهرهای مسیر و شرکت در مهمانی نمایندگان زنجان و تبریز و اقامت در تبریز و آستارا، طی خواهند کرد که شرایط خاص مسیر و عبور  از مسیر های مختلف جاده ای، ان ها را تا حد زیادی با توانایی های این خودرو در شرایط مختلف آب و هوایی آشنا خواهد کرد.
    چری تیگو 7 یک کراس اوور سایز متوسط از شرکت چری چین است که توسط نماینده آن در کشورمان یعنی شرکت مدیران خودرو عرضه می شود و از زمان ورود به بازار توانسته بازخورد های خوبی دریافت کند. این خودرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر پرخوران شده با توربوشارژر استفاده می کند که 150 اسب بخار قدرت تولیدی و 210 نیوتن متر گشتاور را به کمک یک گیربکس شش سرعته دو کلاچه DCT  به چرخ های جلو منتقل می می کند. می توان از امکانات و ویژگی های برجسته تر این خودرو به صندلی های چرمی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم های کمک پایداری مختلف، سقف پانورامیک به همراه سانروف، موتور کم حجم و پر توان به همراه گیربکس اتوماتیک دو کلاچه و... اشاره کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط