فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۲۵۶۷»

تدوین قانون هوای پاک تا پایان سال ۹۶ اجرا می شود

عصر خودرو- معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تا پایان سال ۹۶ همه آیین نامه های مربوط به قانون هوای پاک به دولت ارسال و اجرا می شود .

تدوین قانون هوای پاک تا پایان سال ۹۶ اجرا می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، کریم شافعی معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست   با اشاره به قانون هوای پاک اظهار کرد:قانون هوای پاک در 25 تیرماه سال96 تصویب شد که حدود 12 مورد آیین نامه برای این قانون در نظر گرفته شده است که اکثر این آیین نامه در دست تدوین است و یک مورد آن به هیات وزیران تقدیم شده است.

    وی با بیان اینکه قانون هوای پاک قانون بسیار خوبی است، افزود:برای سازمان حفاظت محیط زیست وظایف و اختیارات متعدد و ویژه ای در این قانون در نظر گرفته شده است .

    وی ادامه داد: وظایفی هم برای مراکز صنعتی ،وزارت نیرو در حوزه های انرژی ،آب و همچنین برای وزارت کشور در حوزه های مختلف در قانون هوای پاک تعریف شده است.

    معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: برای زمان های که وضعیت هوا در شرایط اضطرار از نظر آلودگی قرار دارد و  درحوزه گرد و غبار مقرراتی نیز پیش بینی شده است.

    شافعی در پایان تاکید کرد: ما امیدواریم تا پایان سال 96 همه آیین نامه های مربوطه را به دولت ارسال و از همان زمان ابلاغ و اجرا شود .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط