فونیکسریمکسبهتام

امیر کرباسی خبر داد؛

تولید خودروهای تاکتیکی و اداری توسط معاونت آماد و پشتیبانی نزاجا

عصر خودرو- معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش از تهیه و تولید صدها خودروی تاکتیکی و اداری توسط این معاونت در طول یک سال خبر داد.

تولید خودروهای تاکتیکی و اداری توسط معاونت آماد و پشتیبانی نزاجا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، امیر منصور کرباسی معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش در جمع کارکنان نقطه آماد در منطقه جنوب شرق کشور اظهار داشت: پشتیبانی و تحرک 2 نقطه قوت برای نیروهای مسلح همه کشورها محسوب می‌شود و ما در معاونت آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش سعی داریم تا در این دو مورد به نهایت قدرت برسیم.

    وی افزود: یکی از مولفه‌های برترساز توان رزمی بحث تحرک و قدرت آتش است که در راستای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و در سایه هدایت‌های امیر حیدری فرمانده نزاجا، معاونت آماد و پشتیبانی در راستای ارتقای متحرک و قدرت آتش خود با بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی و کمک وزارت دفاع و سایر منابع طی این یک سال، صدها دستگاه انواع خودروهای تاکتیکی و اداری را تولید کرد.

    امیر کرباسی خاطرنشان کرد: معاونت آماد و پشتیبانی نزاجا با توجه به تشکیل یگان‌های واکنش سریع و متحرک هجومی توانسته با محمول کردن ادوات، خمپاره‌ها و توپ‌ها چابکی و تحرک را در یگان‌های نزاجا ارتقا دهد.

    وی گفت: با توجه به توانمندی‌های موجود این معاونت قادر است یک تیپ زرهی را همراه با تمام تجهیزات شامل تانک و نفربر در کمتر از 24 ساعت از یک نقطه به نقطه دیگر در عمقی با فاصله 2 هزار کیلومتر جابجا کند.

    معاون آماد وپشیبانی نزاجا اظهار داشت: در زلزله سرپل ذهاب توانستیم گوشه‌ای از توانمندی‌های آمادی نزاجا را نشان دهیم و در کمترین زمان ممکن به کمک این عزیزان برسیم.

    وی گفت: در حال حاضر در مرکز فرماندهی تولید و بهینه‌سازی شهید زرهرن نزاجا بازآماد و تعمیر و بازسازی انواع خودروها و تریلی‌های این نیرو در حال انجام است.

    امیر کرباسی نیروهای آماد و پشتیبانی را سنگربانان بی ادعا در دوران دفاع مقدس خواند و افزود: هزاران شهید تدارکات و پشتیبانی مردان صبور مومن و پرتلاش و بی ادعا بودند که در دوران دفاع مقدس جان خود را برای دفاع از ارزش‌های والای نظام و انقلاب اسلامی فدا کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو