فونیکسریمکسبهتام

بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران:

محصولات سایپا سازگارترین خودروهای تولید داخل با الزامات زیست محیطی

عصر خودرو- بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا به عنوان منطبق ترین خودروهای ساخت داخل با استانداردهای آلایندگی اعلام شد.

محصولات سایپا سازگارترین خودروهای تولید داخل با الزامات زیست محیطی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز ، و بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و نتایج به دست آمده از ارزیابی های صورت گرفته صنعت خودرو در سال 95 بر اساس الزامات سازمان حفاظت محیط زیست در حوزه پایش میزان آلاینده های خروجی خودرو طبق استانداردهای ملی و تطابق با استاندارد بین المللی EURO4 ، وضعیت میزان آلایندگی محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا نسبت به شرکت های خودروساز فعال کشور در بهترین وضعیت قرار داشته است.

    در رده بندی میزان آلایندگی خودروهای داخلی، محصولات تولیدی شرکت سایپا موفق به قبولی در 88 درصد از تست های فنی مرتبط با آلایندگی و کسب رتبه اول شده و پس از آن خودروهای تولیدی شرکت های سایپاکاشان و بن رو با میزان قبولی 87 درصد، به طور مشترک در جایگاه دوم ، محصولات تولیدی شرکت پارس خودرو  با 85 درصد قبولی در تست های مربوطه در جایگاه سوم این رده بندی قرار گرفتند و سایر خودروسازان داخلی نیز در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

    قرار گرفتن محصولات چهار شرکت تولیدکننده خودرو در گروه سایپا در جایگاه های برتر رده بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بیانگر تولید محصولات برخوردار از بالاترین سطوح استاندارد آلایندگی در سطح کشور توسط این گروه است.

    همچنین گزارش محصولات تولیدی گروه  کمترین میزان تولید وزنی دی اکسیدکربن(CO2) را در بین خودروهای تولید داخل به خود اختصاص داده اند.

    گروه خودروسازی سایپا همواره تولید محصولات پاک و منطبق با استانداردهای روز جهانی از نظر میزان آلایندگی های زیست محیطی را در دستور کار خود قرار داده و توانسته در این مسیر گام های بزرگی بردارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو