فونیکسریمکسبهتام

افتتاح مرکز معاینه فنی مخازن سی ان جی خودرو در میاندوآب

عصر خودرو- نخستین مرکز معاینه فنی و آزمایشگاه هیدرواستاتیک مخازن سی ان جی خودروهای گازسوز در میاندوآب طی آئینی با حضور مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

افتتاح مرکز معاینه فنی مخازن سی ان جی خودرو در میاندوآب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، پیمان آرامون روز دوشنبه در مراسم افتتاح این مرکز گفت: در 9 ماهه نخست امسال 193 هزار و 337 برگ معاینه فنی در سطح استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.
    وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و سفر های نوروزی، افزایش 2 برابری میزان صدور برگ معاینه فنی در این شهرستان پیش بینی می شود.
    وی بیان کرد: در آذربایجان غربی 27 مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و 6 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین وجود دارد.
    مدیرکل حمل و نقل و ترافیک استانداری آذربایجان غربی گفت: در کنار مراکز معاینه فنی، 16 مرکز چشمی تست هیدرواستاتیک و هفت مرکز تست هیدرو استاتیک مخازن سی ان جی خودروها وجود دارد.
    وی با بیان اینکه در آذربایجان غربی 600 هزار دستگاه خودرو وجود دارد، گفت: با توجه به مدت زمان انجام معاینه فنی و تعداد خودرو ها، فعالیت 27 مرکز معاینه فنی که هر کدام در 2 یا سه خط خدمات ارائه می دهند، جوابگوی نیاز استان است.
    به گفته آرامون به مناسبت هفته هوای پاک در بیشتر مراکز معاینه فنی استان، خدمات ارائه شده با 20 درصد تخفیف انجام می گیرد و در شهرستان میاندوآب میزان تخفیف ها 30 درصد است.
    وی افزود: با توجه به اینکه در 2 ماه منتهی به پایان سال مراجعه مردم به مراکز معاینه فنی افزایش می یابد، این مراکز به صورت 2 نوبته فعالیت کرده و در صورت نیاز روزهای جمعه نیز خدمات ارائه می کنند.
    آرامون همچنین با اشاره به اهمیت مراکز معاینه فنی خودروها، اظهار کرد: طرح معاینه فنی خودروها، یک طرح فنی و اصولی است که عیب یابی خودرو در آن انجام و رفع می شود.
    آرامون در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری استان گفت: چهار هزار دستگاه تاکسی فرسوده در سال 95، در استان وجود داشت که تا این مدت، حدود 2 هزار دستگاه نوسازی شده و بقیه نیز امسال و سال آینده نوسازی می شود.
    وی اضافه کرد: در سال 1397 موضوع توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری استان در دستور کار قرار می گیرد که برحسب جمعیت شهرها، تعداد تاکسی در آنها افزایش می یابد.
    آرامون در رابطه با مشکل ترافیکی شهرهای استان نیز گفت: در شهر های بزرگ استان نظیر ارومیه، میاندوآب، بوکان و مهاباد مطالعات جامع حمل و نقل آغاز شده است.
    تقی زاده مسئول مرکز فنی و آزمایشگاه مخازن سی.ان.جی میاندواب نیز گفت: هزینه اجرایی این طرح در مجموع سه میلیارد ریال است و با راه اندازی آن برای 20 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی اشتغالزایی شده است.
    وی ادامه داد: این مرکز در 2 هزار و 700 مترمربع مساحت دارد که یکهزار و 600 متر مربع آن به معاینه فنی اختصاص داده شده و مساحت مرکز تست هیدرواستاتیک نیز یکهزار و 100 مترمربع است.
    وی اظهار کرد: مرکز معاینه فنی و تست هیدرو استاتیک مخازن سی ان جی با سرمایه بالغ بر 30 میلیارد ریال بدون استفاده از تسهیلات دولتی راه اندازی شده و در مجموع در هر 2 مرکز برای 32 نفر نیز اشتغال زایی شده است.
    شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو