فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا:

سایپایدک ویترین گروه سایپا است

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به ارتباط تنگاتنگی که سایپا یدک با مشتریان دارد این شرکت ویترین گروه سایپا محسوب می شود و با ارائه و انجام خدمات با کیفیت می تواند نقش مهمی در رضایت مشتریان و افزایش سهم بازار داشته باشد.

سایپایدک ویترین گروه سایپا است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  سایپا نیوز،  مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید سایپا یدک با حضور مهندس محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیران عامل ، معاونین و مدیران ارشد گروه در سایپا یدک برگزار شد.

    در این مراسم مهندس جهرودی، سایپا یدک را جزء شرکت های پیشتاز گروه دانست و گفت: با نگاه مدیریتی صحیح و کار آمد، سایپا یدک می تواند در حوزه خدمات پس از فروش نقش مهمی در ارتقاء رضایت مشتری و جایگاه گروه سایپا داشته باشد.

    وی تغییر و تحول در سطوح مدیریتی را در راستای تحول و رشد سازمان دانست و گفت: سایپا یدک از لحاظ نیروی متخصص و فنی، توانایی خوبی دارد و مطمئنا با حضور مهندس امینی و همکاری تمامی ارکان سازمان شاهد رشد و تعالی هر چه بیشتر سایپا یدک خواهیم بود.

    وی تاکید کرد: جایگاه سایپا یدک در خدمات رسانی و تحول در حوزه قطعات باید ارتقاء یابد و امیدوارم بزودی شاهد شرکتی باشیم که سرآمد خدمات رسانی در کشور است.

    جهرودی خاطر نشان کرد: رسالت سایپا یدک با توجه به جایگاه خاصی که دارد بسیار مهم است و با همکاری و هم افزایی با سایر شرکت های گروه باید علاوه بر افزایش کیفیت در خدمات، شاهد حضور پررنگ این شرکت در حوزه گسترش بازار و جذب نقدینگی به واسطه ارائه خدمات مناسب به مشتریان باشیم.

    وی گفت: مدیری موفق است که با ایجاد سینرژی و هم افزایی در راستای اهداف مشخص گام بردارد و برای رسیدن به هدف، استراتژی پیچیده نداشته باشد، البته باید بتواند با یک استراتژی کارآمد و مهم سازمان خود را به جلو هدایت کند.

    مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: سایپا یدک می تواند در افزایش رشد و بالندگی سایپا نقش مهمی داشته باشد و امیدوارم با توان افراد متخصصی که در گروه وجود دارد، سایپا به روزهای طلایی خود بازگردد.

    در این مراسم، رضا تقی زاده سرپرست پیشین سایپایدک ضمن آرزوی توفیق برای مدیرعامل جدید ، به ارائه گزارشی از عملکرد دوران تصدی خود پرداخت.

    در ادامه اردشیر امینی مدیرعامل سایپایدک از تلاش و زحمات سرپرست پیشین سایپایدک و سایر همکاران قدردانی کرد و افزود : ارائه خدمات گسترده، متنوع و با کیفیت از اصول خدمات رسانی صحیح است و خدمات پس از فروش می تواند نقش مهمی در تثبیت مشتریان و رضایت آنها داشته باشد، چرا که خدمات پس از فروش در صنعت خودرو سازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

    وی گفت: رضایت همکاران در مجموعه سایپا یدک، نمایندگی ها، شبکه های فروش و مشتریان باید به گونه ای مد نظر قرار گیرد که حاصل آن افزیش کیفیت و ارتقاء رضایت مشتریان شود.

    امینی اظهار امیدواری کرد که با مشارکت سازمانی تمامی همکاران سایپا یدک، در راستای اهداف گروه گام های بلندی برداشته شود.

    شایان ذکر است در پایان مراسم از زحمات رضا تقی زاده در دوران تصدی سرپرستی شرکت سایپا یدک تقدیر شد و اردشیر امینی به عنوان مدیرعامل سایپا یدک معرفی و رسماً فعالیت خود را آغاز کرد .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو