فونیکسریمکسبهتام

مدیر روابط عمومی سایپا:

سایپا محصولات مناسب نیاز بازار تولید می کند

عصر خودرو- مدیر روابط عمومی سایپا از برنامه ریزی این گروه برای تولید خودروها و پلت فرم های جدید خبرداد و گفت: باتوجه به نیاز بازار و درنظر گرفتن توانایی اقتصادی خانوارهای ایرانی محصولات جدیدی تولید خواهیم کرد.

سایپا محصولات مناسب نیاز بازار تولید می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز، محمدرضا حقیقی در جریان برگزاری نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو در استان اصفهان که با حضور جمعی از مدیران استان برگزار شد اظهار کرد: گروه خودروسازی سایپا به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان خودرو در ایران و منطقه به دنبال پاسخ گویی به نیاز بخش های اصلی جامعه است.

    وی افزود: در حال مطالعه و برنامه ریزی درخصوص تولید محصولات جدید جهت جایگزینی خودرو پراید با نزدیک ترین قیمت هستیم.
    وی در پاسخ به سوالی درخصوص جایگزینی خودرو پراید تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا در حال حاضر خودروهایی نظیر تیبا و تیبا2 را با نزدیکترین فاصله قیمتی با پراید تولید و عرضه می کند که با توجه به اجرای روش های متنوع پیش فروش و فروش، همواره مورد استقبال گسترده قرار دارند.
    مدیر روابط عمومی سایپا در ادامه تاکید کرد: پراید همچنان در بازار مورد توجه و استقبال بخش زیادی از مشتریان قرار دارد که سایپا نیز باتوجه به ضرورت انجام تعهدات به تولید آن ادامه داده است.
    حقیقی در پاسخ به سئوالی در خصوص برنامه سایپا جهت ارتقای استانداردهای آلایندگی محصولات خود گفت: براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خودروهای تولید سایپا در سال‌گذشته بالاترین امتیاز را در آزمون های آلایندگی کسب کرده اند.
    وی خاطرنشان کرد: گروه سایپا همچنین سرمایه گذاری مناسبی برای تولید خودروهای برقی انجام داده که ساینا به عنوان نخستین نمونه از این محصولات در هفته های گذشته مورد بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفته است.
    گفتنی است در جریان برگزاری این نشست خبری محمد مجیری معاون بازرگانی سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان نیز در سخنانی گفت: سایپا از توان بالایی برخوردار است و اقدامات مهندسی خوبی انجام داده است.
    وی گفت: خودروهای کنونی سایپا نظیر تیبا و تیبا2 به دلیل برخورداری از قابلیت های مناسب نظیر خدمات پس از فروش گسترده، قیمت رقابتی و همچنین مصرف سوخت پایین به عنوان اصلی ترین محصولات جایگزین پراید می توانند محسوب شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو