فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو اصفهان ۹۶ (۳۰)

رییس هیات مدیره مدیران خودرو در حاشیه نمایشگاه خودرو اصفهان: آماده عرضه خودروهای برقی هستیم

عصر خودرو- مدیرعامل مدیران خودرو گفت: این روزها ایران و چین مشکلات مشترکی در بخش آلودگی هوا دارند که باعث شده است چری تمام تلاش خود را برای تولید خودروهای با آلودگی کم و حتی بدون آلودگی به کار بندد.

رییس هیات مدیره مدیران خودرو در حاشیه نمایشگاه خودرو اصفهان: آماده عرضه خودروهای برقی هستیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، ژو در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان با بیان این مطلب گفت: تمام تلاش شرکت چری تولید خودروهای منطبق با استانداردهای تعیین شده از سوی ایران است، به همین دلیل هم‌اکنون تمامی تولیدات این شرکت در ایران منطبق با استاندارد یورو 5 عرضه می‌شود.
    او همچنین با اشاره به اینکه مدیران خودرو به‌عنوان یک شرکت پاسخگو به مطالبات مردم به دنبال تولید خودروهای الکتریکی است تصریح کرد: تولید خودروهای الکتریکی جزو برنامه استراتژیک و کلان گروه چری است که مقدمات اجرایی آن نیز انجام شده است.
    مدیرعامل مدیران خودرو در بخش دیگری از سخنان خود نیز با اشاره به خودرو ام وی ام ایکس 33 به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای تولید شده از سوی این شرکت در ایران گفت: این خودرو تاکنون دو بار تغییر چهره داده است و محبوبیت بالایی را در بین خریداران دارد، به همین دلیل در برنامه‌های آتی شرکت به دنبال افزایش داخلی سازی آن هستیم.
    ژو همچنین ادامه داد: در سال 2018 خودرو جدید دیگری را نیز که بر روی پلت فرم آریزو ساخته شده است به بازار عرضه خواهیم کرد.
    او در انتهای سخنان خود نیز با اشاره افرایش مقبولیت برند چری در بازار ایران نیز گفت: با توجه به ارائه محصولات مدیران خودرو با دو برند ام وی ام و چری شاهد رشد مقبولیت این برند در بازار هستیم که طبیعتا در بهتر شدن بازار دست‌دوم این خودروها تاثیر بسزایی داشته است
    در این مراسم بهرام شریعت رئیس هیئت‌مدیره مدیران خودرو نیز با اشاره آمادگی این شرکت برای عرضه خودروهای الکتریکی گفت: مدیران خودرو هم اکنون می‌تواند در کمتر از 3 ماه خودرویی الکتریکی و پیشرفته را به بازار عرضه کند، اما متاسفانه هنوز زیرساخت‌ها برای استفاده از این خودروها فراهم نیست .
    او ادامه داد: به‌طور معمول خودروهای برقی قیمتی بیش از دو برابر خودروهای مشابه با سوخت فسیلی دارد، به همین دلیل در تمام دنیا دولت‌ها مشوق و یارانه‌های قابل‌توجهی را به خریداران خودروهای الکتریکی پرداخت می‌کنند تا بتوانند نظر مثبت آن‌ها را برای خرید خودرو الکتریکی جلب کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو