فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو اصفهان ۹۶ (۳۹)

استقبال بی نظیر مشتریان اصفهانی از کارگاه مدیریت تجربه مشتریان(CEM) اصفهان

عصر خودرو- تعهد گروه خودرو سازی سایپا ،به کسب رضایت حداکثری مشتریان و تبدیل آنها به همراهان وفادار خود و ارائه محصولات و خدماتی منطبق با نیاز ایشان،‌ باعث تعریف طرحهای متنوع در این حوزه شده است. در همین راستا و به منظور دریافت نظرات ، علایق و درخواستهای مشتریان در خصوص محصولات و خدمات ارائه شده گروه سایپا،‌ مشتریان اصفهانی، میهمان کارگاه مدیریت تجربه مشتریان گروه خودرو سازی سایپا در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان هستند.

استقبال بی نظیر مشتریان اصفهانی از کارگاه مدیریت تجربه مشتریان(CEM) اصفهان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز، در این کارگاه، نظرات مشتریان بر اساس یکی از جدیدترین و معتبرترین روشهای موجود، در قالب سفرهای نه گانه از ابتدای آشنایی با برند سایپا تا استفاده از محصولات ،‌خدمات و... در قالب یک پرسشنامه 151 سوالی اخذ و مورد آنالیز قرار می گیرد.

    در ادامه و در یک ارتباط دوسویه وصمیمی مشتریان شرکت کننده در این کارگاه مشکلات، مشاهدات، انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص کلیه فرایندهای گروه سایپا اعم از خرید، استفاده از محصول و خدمات به صورت شفاف مطرح نموده که پس از ثبت دقیق این موارد، بر اساس روش های آماری متعارف، نسبت به تحلیل و ارائه گزارشات تخصصی به منظور بررسی، تعریف برنامه ها و اقدامات اصلاحی و پیاده سازی به مبادی ذی ربط در گروه سایپا منعکس می شود.

    برگزاری موفق این کارگاهها در نمایشگاههای شیراز ، مشهد ، قائم شهر ، کرمان و اصفهان از یک سو امکان بهره گیری از نظرات مشتریان در خصوص بهبود خدمات و محصولات جدید را برای گروه سایپا میسر می سازد و از سوی دیگر امکان ارائه طرحهای هدفمند بر اساس نیازمندی های جغرافیایی مشتریان این گروه را به دنبال دارد.

    شایان ذکر است پنجمین کارگاه مدیریت تجربه مشتریان با راهبری معاونت ارتباطات گروه سایپا، از تاریخ 3 تا 6 بهمن ماه سال جاری در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی اصفهان (سالن شیخ بهایی) در حال برگزاریست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو