فونیکسریمکسبهتام

جانشین پلیس راهور فاتب اعلام کرد

توقیف خودروهای فک پلاک شده در صورت تردد بی‌مورد در شهر

عصر خودرو- جانشین پلیس راهور فاتب درخصوص خودروهای دودزا، گفت: این خودروها به هیچ عنوان حق تردد در معابر شهری را ندارند و در صورت مشاهده ، توقیف می‌شوند.

توقیف خودروهای فک پلاک شده در صورت تردد بی‌مورد در شهر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور فاتب در خصوص برخورد پلیس با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی، اظهار داشت: طرح برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی به طور ویژه در دستور کار مأموران راهنمایی و رانندگی پایتخت قرار دارد.

    جانشین پلیس راهور فاتب تصریح کرد: مأموران پلیس به محض مشاهده خودروهای دودزا نسبت به اعمال قانون و برخورد با آنها اقدام می‌کند.

    وی گفت: خودروهای فاقد معاینه فنی توسط دوربین‌های محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک نیز رصد شده و در صورت مشاهده، جریمه 50 هزار تومانی نیز می‌شود.

    سرهنگ عابدی در پاسخ به پرسش دیگر فارس درخصوص اینکه برخی از خودروهای فک پلاک شده بعضا اقدام به مسافرکشی یا تردد در معابر سطح شهر می‌کنند، گفت: مأموران پلیس راهور خودروهای دودزا را فک پلاک می‌کنند و با پلاک تعمیری جهت اعزام به تعمیرگاه روانه می‌کنند؛ این خودروها به هیچ وجه حق تردد در معابر شهر به غیر از مراجعه به تعمیرگاه با پلاک تعمیری را ندارند.

    وی اعلام کرد: مأموران پلیس به محض مشاهده چنین خودروهایی حتما نسبت به توقیف آنها اقدام خواهند کرد چرا که راننده خودروی دودزایی که فک پلاک شده موظف است که ظرف 10 روز نسبت به تعمیر خودروی خود اقدام کند و پس از تعمیر با مراجعه به ستاد ترخیص نسبت به اخذ پلاک اصلی خود اقدام کند.

    جانشین پلیس راهور فاتب درخصوص اعمال قانون خودروهای دودزا گفت: قانون‌گذار برای جریمه این دسته از خودروها مبلغ 45 هزار تومان پیش‌بینی کرده است.

    وی به رانندگانی که خودروشان فاقد معاینه فنی است، گفت: دوربین‌های معابر طرح زوج و فرد و طرح ترافیک به طور روزانه درخصوص خودروهای فاقد معاینه فنی اعمال قانون می‌کند؛ بهتر است این دسته از رانندگان این مسئله را مدنظر داشته و برای دریافت معاینه فنی خودروی خود به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو