فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو اصفهان ۹۶ (۴۶)

مدیر روابط عمومی و تبلیغات کارمانیا خبرداد: استقبال بی سابقه از فروش اقساطی بی وای دی اس ٦

عصر خودرو- مدیر روابط عمومی و تبلیغات کارمانیا گفت: امسال سومین سالی است که در نمایشگاه خودرو اصفهان شرکت می‌کنیم و با دست پر و محصولات جدیدمان یعنی S۷ و F۳ به اینجا آمدیم تا برای اولین بار این دو محصول جدید را همراه با محصول استراتژیک شرکت یعنی S۶ به مردم خوب اصفهان معرفی کنیم.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات کارمانیا خبرداد: استقبال بی سابقه از فروش اقساطی بی وای دی اس ٦
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، علیرضا زرین فکر در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان افزود: بازدید از نمایشگاه امسال بسیار عالی بود و حجم بسیار بالایی از بازدید‌کنندگان نیز به غرفه ما آمدند که این خود نشان دهنده محبوبیت برند BYD در بازار است.

    او در ادامه گفت: همزمان با نمایشگاه اصفهان فروش ویژه اقساطی محصولاتمان را با تحویل فوری در سراسر ایران آغاز کردیم. این طرح برای S6 با 25 میلیون تومان پیش‌ پرداخت در مرحله اول و پرداخت مبلغ 25 الی 26 میلیون در مرحله دوم و بازه پرداخت 6 الی 36 ماه خواهد بود که با استقبال بی‌نظیر و مشارکت حداکثری خریداران روبه رو شده است.
    زرین فکر در خصوص F3 افزود: S7 و F3 به صورت مشارکتی در سیستم فروش ما قرار گرفته است. خریداران این طرح مبلغ 20 و 15 میلیون را به عنوان پیش پرداخت واریز می‌کنند و مابقی را زمان ارسال دعوتنامه تکمیل وجه می‌کنند.موعد تحویل این خودرو تیر 97 خواهد بود.انشالله با عرضه جهانی F3 اتوماتیک ما نیز این خودرو را در ایران  خواهیم داشت تا سبد محصولاتمان کامل تر از امروز شود.
    او در خصوص خودروهای برقی نیز گفت: کمپانی BYD یکی از کمپانی‌های پیشرو در مبحث خودروهای برقی است و ما نزدیک به یکسال پیش قراردادی را با کمپانی BYD پیرامون تامین، تولید، فروش و خدمات پس از فروش این خودروها در ایران منعقد کردیم و طبق قرارداد در حال معرفی خودروهای برقی و هیبرید این کمپانی بخصوص e6 هستیم که در بالاترین سطوح استانداردهای جهانی قرار دارد و در بازراهای اروپا و آمریکا فروش بالایی را تجربه کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم