فونیکسریمکسبهتام

سردار مهماندار مطرح کرد؛

جزئیات بهره مندی ساکنان مناطق محدوده طرح ترافیک از مزایای ویژه

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی تهران بزرگ گفت:ساکنان مناطق محدوده طرح ترافیک با ثبت نام در سامانه شهرداری تهران، از ساعت ۱۷ با ورود به طرح جریمه نمی شوند.

جزئیات بهره مندی ساکنان مناطق محدوده طرح ترافیک از مزایای ویژه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار محمد رضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به  تغییرات نهایی طرح ترافیک در شهر تهران اظهار کرد: طرح ترافیک نباید میزان آلودگی منطقه مرکزی شهر  و ترافیک را افزایش دهد و همچنین نباید  به مردم از نظر  تردد در طرح زوج و فرد و هزینه پرداخت عوارض  فشاری وارد شود.
    وی افزود:در این طرح سهمیه خبرنگاران و افراد نیازمند ورود به محدوده طرح ترافیک نیز در نظر گرفته شده است.

    سردار مهماندار گفـت:سهمیه سازمان ها برای تردد در محدوده طرح ترافیک از حدود 129 هزار مجوز فروش روزانه، حدود  26 هزار سهمیه کسر شد چرا که با حذف این مقدار از سهمیه ها می توان از میزان تراکم ترافیک و همچنین  از آلودگی هوا کم کرد.

    وی ادامه داد:در حال حاضر امکان دریافت عوارض در محدوده طرح زوج و فرد  نیست چرا که با دریافت عوارض از مردم ترافیک تهران ملتهب خواهد شد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه شهرداری تهران نیز ملزم به اجرای طرح زوج و فرد مانند سال 96 شد، تصریح کرد: شهرداری تهران ملزم شد طرح زوج وفرد را بدون دریافت عوارض مانند سال 96  اجرا کند و همچنین ساعت طرح ترافیک تهران منتهی به ساعت  17 را به ساعت  19 تغییر دهد.

    وی افزود: در مصوبه طرح ترافیک برای ساکنان مناطق محدوده طرح این امکان وجود دارد که بعد از ساعت 17 بتوانند وارد محدوده شوند.

    سردار مهماندار بابیان اینکه شهرداری تهران موظف به طراحی سامانه ای شد که  ساکنان مناطق محدوده طرح ترافیک می توانند اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کنند، گفت: ساکنان مناطق محدوده طرح ترافیک با ثبت نام در این سامانه می توانند از امتیازات این طرح  بهره مند شوند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه بانک اطلاعاتی ساکنان محدوده طرح ترافیک در این سامانه ثبت می شود، تصریح کرد: ساکنان مناطق محدوده طرح ترافیک با ثبت نام در سامانه  با ورود به این طرح از ساعت 17 به بعد مشمول جریمه نمی شوند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو