فونیکسریمکسبهتام

ثبت رکورد جدید پارس خودرو در تولید

عصر خودرو- شرکت پارس خودرو با عبور از مرز تولید ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو علاوه بر عبور از میزان تولید سال گذشته، رکورد جدیدی را به ثبت رساند.

ثبت رکورد جدید پارس خودرو در تولید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، آرمین مکوندی معاون برنامه ریزی پارس خودرو با اعلام خبر فوق گفت: این شرکت تا اوایل بهمن ماه سال جاری با تولید بیش از 200هزار دستگاه خودرو علاوه بر ثبت افزایش تولید 23 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، مجموع تولید سال گذشته خود را در 2 ماه مانده به پایان سال پشت سر گذاشت.

    وی ضمن قدردانی از حمایت های مدیرعامل گروه و تلاش و زحمات پرسنل پارس خودرو تصریح کرد: این شرکت همانند سال های گذشته با اجرای دقیق برنامه های بهبود توانست رکورد جدید از تولید خودرو در کشور را ثبت کرده و آمار جدید از خود ارائه کند.
    مکوندی گفت: تولید محصول باکیفیت تعهد ما به مشتریان محصولات پارس خودرو است و افزایش تولید هیچگاه باعث کاهش کیفیت محصولات این شرکت نشده و کسب 4ستاره کیفی برای محصولات رنو و 3ستاره کیفی برای محصولات برلیانس موید این امر است.
    معاون برنامه ریزی پارس خودرو افزود: این شرکت طی سال های گذشته و با برنامه ریزی دقیق، افزایش تیراژ محصولات را با روندی منطقی و رو به رشد ادامه داده که این روند طی سال های آتی و با زحمات پرسنل خدوم و تلاش مدیران ادامه خواهد داشت.
    وی در خصوص میزان آمار تولید تصریح کرد: بر اساس آمار تا اوایل بهمن ماه سال جاری بیش از 200هزار دستگاه خودرو تولید شده که در مدت مشابه سال قبل162هزاردستگاه خودرو تولید شده بود و این آمار، نشان از رشد 23 درصدی تولید در پارس خودرو دارد.

    مکوندی در ادامه اضافه کرد: تا اوایل بهمن ماه سال جاری محصولات خانواده رنو با 92 هزار دستگاه، خانواده برلیانس با 36 هزار دستگاه، وانت دوکابین ریچ با 3هزار دستگاه و محصولات سایپا با 68 هزار دستگاه در جدول تولید محصولات پارس خودرو قرار دارند که پیش بینی می شود تا انتهای سال این آمار تغییر محسوسی داشته باشد.

    بنابراین گزارش، خانواده محصولات رنو با92 هزار 258دستگاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش تولید 39درصدی در این شرکت داشته است.

    همچنین خانواده محصولات برلیانس با 36هزار و 724 دستگاه نسبت به مدت مشابه 95 درصد افزایش تولید داشته است.

    این شرکت با تولید 3هزار و 385 دستگاه وانت پیکاپ ریچ علاوه بر رشد تولید 90 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، رکورد تولید این خودرو را از ابتدای تولید را نیز شکسته است.

    گفتنی است پارس خودرو در انتهای سال گذشته بیش از 200هزار دستگاه انواع محصولات سواری وتجاری را تولید و به بازار عرضه کرد که این شرکت در ابتدای بهمن ماه سال جاری و 2ماه زودتر از پایان سال علاوه بر شکستن تولید سال گذشته، با توجه به تنوع محصول رکورد جدیدی در تولید خود ثبت کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو