فونیکسریمکسبهتام

بخشنامه فروش جدید ایرتویا اعلام شد

عصر خودرو- ایرتویا نماینده رسمی محصولات تویوتا جدیدترین بخشنامه فروش نقدی و اقساطی محصولات خود را اعلام کرد.

بخشنامه فروش جدید ایرتویا اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرتویا، در این بخشنامه علاوه بر فروش تویوتا راوفور 2018 شاهد اضافه شدن مدل های 2018 تویوتا C-HR نیز می باشیم که در سه تیپ بفروش می رسند. ایرتویا برای کراس اوور ساب کامپکت پرفروش خود چهار تیپ را در این بخشنامه گنجانده است. تیپ داینامیک ( Dynamic) تویوتا C-HR مدل 2017 می باشد و با قیمت 249 میلیون تومان در شرایط نقدی و تحویل 30 روز کاری بفروش می رسد. خریداران برای خرید این خودرو در شرایط اقساطی، می توانند از تسهیلات 60 و 90 میلیون تومانی با بازپرداخت 8 و 12 ماهه با نرخ تسهیلات 21% بهرمند شوند.

    سه تیپ Icon، Premium و Lounge نیز به ترتیب با قیمت 254، 254 و 259 میلیون تومان در شرایط نقدی بفروش می رسند. هر سه تیپ تویوتا C-HR که تنها فرق آنها بایکدیگر در میزان آپشن و تجهیزات می باشد در شرایط اقساطی دارای تسهیلات یکسانی می باشند. خریداران می توانند از تسهیلات 60 و 90 میلیون تومانی و بازپرداخت 8 و 12 ماهه به همراه نرخ تسهیلات 21% بهرمند شوند. تمامی تیپ های مذکور C-HRها تک دیفرانسیل می باشند و به صورت تحویل 30 روزکاری بفروش می رسند.

    در شرایط فروش جدید ایرتویا تویوتا پریوس نیز در سه تیپ C، 2 و 3 با قیمت های 199، 202 و 208 میلیون تومان بفروش می رسد. این سه تیپ در شرایط فروش اقساطی از تسهیلات یکسانی بهرمند می باشند. حداکثر تسهیلات 98 میلیون تومانی با بازپرداخت 18 ماهه و نرخ کارمزد 21 درصد در کنار تحویل 25 روز کاری به عنوان شرایط فروش اقساطی این خودرو محسوب می شود.

    تویوتا راوفور 2018 نیز در این بخشنامه در دو تیپ T3-V و T3-E با قیمت 339 و 352 میلیون تومان بفروش می رسد. البته خریداران محترم در شرایط نقدی از تخفیف 3میلیون تومانی برای تیپ T3-V و 4 میلیون تومانی برای تیپ T3-E به عنوان هدیه ویژه بهرمند خواهند شد. همچنین ایرتویا در بخشنامه فروش جدید خود تسهیلات ویژه ای برای خریداران تویوتا راوفور در شرایط اقساطی قرار داده است. در این شرایط حداکثر تسهیلات درنظر گرفته شده 120 میلیون تومان با بازپرداخت 18 ماهه و کارمزد 21 درصد می باشد. ضمن آنکه مشتریانی که از تسهیلات 60 میلیون تومانی استفاده کنند از اقساط بدون کارمزد بهرمند می شوند. زمان تحویل تویوتا راوفور در هردو شرایط فروش نقدی و اقساطی به صورت 30 روز کاری می باشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده بخشنامه اینجا کلیک نمایید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو