فونیکسریمکسبهتام

ام وی ام ۳۱۵ اکسلنت، هاچ‌بک محبوب جوانان

عصر خودرو- این روزها خودروهای هاچ‌بک یکی از پرطرفدارترین سگمنت‌های مورد توجه قشر جوانان است. انواع مختلفی از خودرو های هاچ‌بک در رده های قیمتی مختلف در بازار ایران عرضه شده است و کمتر محصولی توانسته درقبال کیفیت، آپشن‌های عرضه شده و شرایط فروش رضایت مشتریان را جلب کند..

ام وی ام ۳۱۵ اکسلنت، هاچ‌بک محبوب جوانان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،  ام‌وی‌ام 315 اکسلنت یکی از خودرو‌های محبوب بین جوانان است که با شرایط قیمتی مناسب بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. نکته مهم ارتقاء و بهبود کیفیت این خودرو طی سال های مختلف در طول عرضه آن تاکنون است. افزایش کیفیت تولید و مواد بکار گرفته شده در قسمت های مختلف و همچنین قطعات اصلی از‌جمله گیربکس، بدنه و اجزاء موتور منجر به درخواست روز افزون این محصول شده است. همچنین در هر نسخه سعی شد تا میزان آپشن ها با نیاز و درخواست مشتریان افزایش یابد تا همچنان این خودرو بعنوان یک انتخاب جدی برای مشتریان متقاضی خودرو هایی با رده قیمتی پایین تبدیل شود.
    یکی از نکات مورد توجه در ام وی ام 315 اکسلنت وجود آپشن های متعدد کاربردی است. طراحی اسپورت این خودرو اولین نکته ایی است که هر بیننده ایی را به خود جذب می‌کند. چراغ های کشیده و فرم جلو بدنه خودرو ظاهر این خودرو کاملا به یک خودرو اسپرت مبدل کرده است. روف‌رک، و رکاب های جانبی با پوشش کرمی در کناره های سپر جلو و عقب از دیگر جذابیت های ظاهری این خودرو است. انحنا و خطوط طراحی شده در بدنه این محصول نیز قابل تامل است و در حرکت حس سرعت را در این خودرو برای ناظران بیرون دوچندان میکند. طراحی موزون و هماهنگی چراغ ها در قسمت عقب این خودرو نیز  حس اسپرت و هیجان را در این خودرو بیشتر کرده است. در داخل کابین نیز این جذابیت ها ادامه داد. وجود صندلی های چرمی، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی مجهز به نویگیشن و دوربین دید عقب و همچنین وجود دکمه های کنترلی روی فرمان دسترسی و راحتی بیشتری را در اختیار راننده و سرنشین جلو گذاشته است. صفحه کیلومتر شمار جذاب و هماهنگ با داشبورد خودرو نیز حس بهتری را به سرنشینان می‌دهد. از دیگر آپشن های ام وی ام 315 اکسلنت می‌توان به  مجهز به سیستم چند رسانه مولتی مدیا حرفه ایی VIFA  مجهز به ساب ووفر و  6 بلند mp3  با قابلیت اتصال پورت USB ،سیستم ترمز ضد قفل ABS و EBD، اتصال تلفن همراه از طریق بلوتوث، سیستم مدیریت پیمایش ( نمایش مسافت طی شده، مصرف بنزین و …)، کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، سنسور عقب، تنظیم برقی آینه های جانبی و رینگ آلومینیومی 15 اینچی اسپرت است.

    در حال حاضر ام وی ام 315 اکسلنت با قیمت قطعی 51 میلیون 400 هزار تومان که در شرایط اقساطی متقاضیان می‌توانند پرداخت  10 میلیون و 200 هزار پیش پرداخت خرید خود را قطعی کرده، خودرو را تحویل گرفته و در اقساط 2 تا 36 ماهه بصورت منعطف اقساط پرداخت نمایند.
    ک، و رکاب های جانبی با پوشش کرمی در کناره های سپر جلو و عقب از دیگر جذابیت های ظاهری این خودرو است. انحنا و خطوط طراحی شده در بدنه این محصول نیز قابل تامل است و در حرکت حس سرعت را در این خودرو برای ناظران بیرون دوچندان میکند. طراحی موزون و هماهنگی چراغ ها در قسمت عقب این خودرو نیز  حس اسپرت و هیجان را در این خودرو بیشتر کرده است. در داخل کابین نیز این جذابیت ها ادامه داد. وجود صندلی های چرمی، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی مجهز به نویگیشن و دوربین دید عقب و همچنین وجود دکمه های کنترلی روی فرمان دسترسی و راحتی بیشتری را در اختیار راننده و سرنشین جلو گذاشته است. صفحه کیلومتر شمار جذاب و هماهنگ با داشبورد خودرو نیز حس بهتری را به سرنشینان می‌دهد. از دیگر آپشن های ام وی ام 315 اکسلنت می‌توان به  مجهز به سیستم چند رسانه مولتی مدیا حرفه ایی VIFA  مجهز به ساب ووفر و  6 بلند mp3  با قابلیت اتصال پورت USB ،سیستم ترمز ضد قفل ABS و EBD، اتصال تلفن همراه از طریق بلوتوث، سیستم مدیریت پیمایش ( نمایش مسافت طی شده، مصرف بنزین و …)، کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، سنسور عقب، تنظیم برقی آینه های جانبی و رینگ آلومینیومی 15 اینچی اسپرت است.

    در حال حاضر ام وی ام 315 اکسلنت با قیمت قطعی 51 میلیون 400 هزار تومان که در شرایط اقساطی متقاضیان می‌توانند پرداخت  10 میلیون و 200 هزار پیش پرداخت خرید خود را قطعی کرده، خودرو را تحویل گرفته و در اقساط 2 تا 36 ماهه بصورت منعطف اقساط پرداخت نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو