فونیکسریمکسبهتام

برگزیدگان دومین جشنواره حرکت معرفی شدند

عصر خودرو- آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره حرکت ایران خودرو، داوری و نفرات برگزیده و همچنین آثار راه یافته به دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.

برگزیدگان دومین جشنواره حرکت معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره حرکت، با اتمام زمان ارسال آثار به دبیرخانه دومین دوره جشنواره هنری ایران خودرو، «حرکت»، آثار انتخاب و سپس داوری آن انجام شد که در آن نفرات برتر و نیز آثار راه یافته به نمایشگاه جشنواره و همچنین آثار منتخب برای چاپ در کتاب جشنواره مشخص شدند.


    برمبنای این گزارش، در بخش کاریکاتور محمد افلاک از کرج نفر اول، امیر دهقان از تهران نفر دوم و مهناز یزدانی از اصفهان نفر سوم و احسان گنجی از دهدشت کهکیلویه و بویر احمد شایسته تقدیر شناخته شدند.

    نفر اول تا سوم بخش عکس به ترتیب مجید شقاقی فلاح از مشهد، بابک کنعانی نوتاش از تهران و افشین میرزایی از رشت هستند که در کنار این سه نفر رومین محتشم از ارومیه جایزه بخش آزاد جشنواره را به خود اختصاص دادند.

    در بخش پوستر داوران جشنواره هیچ اثری را مستحق دریافت جایزه نفر اول ندانسته و جایزه دوم را به حسن حسنی از تهران و جایزه نفر سوم را سید عباس دهقان اختصاص دادند.

    این گزارش می افزاید، سیف اله صمدیان، علیرضا کریمی صادرمی و آرمان استپانیان داوران بخش عکس، سید مسعود شجاعی طباطبایی،‌ بهرام عظیمی و جمال رحمتی داوران بخش کاریکاتور و مجید عباسی،‌ کسری عابدینی و ایمان صفایی داوران بخش پوستر این دوره از جشنواره حرکت ایران خودرو بودند.

    در فراخوان جشنواره حرکت سه موضوع «عشق به خودرو»، «خودرو ملی، زندگی ایرانی»، «ایران خودرو در سراسر ایران» برای هنرمندان عکاس، «ایران خودرو نگاه به آینده»، «تولید و اشتغال، توسعه پایدار»،‌»صنعت خودرو و تعاملات بین المللی»، موضوعات مطرح شده برای طراحی پوستر و موضوع مسابقه کاریکاتور «اخلاق رانندگی» بوده است.

    زمان برگزاری نمایشگاه آثار هنری جشنواره حرکت ایران خودور 24 و 25 بهمن ماه هم زمان با همایش بین المللی صنعت خودرو در سالن همایش های برج میلاد خواهد بود.

    مراسم اختتامیه این برنامه هنری هفدهم بهمن ماه در سالن شهناز خانه هنرمندان برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات می توانند به پایگاه اینترنتی دبیرخانه دائمی جشنواره به نشانی www.Artikco.ir  مراجعه کنند و یا با شماره 86072602 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم