فونیکسریمکسبهتام

شهردار منطقه ۲۰ تهران خبر داد؛

تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی در نقاط پرمسافر جنوب تهران

عصر خودرو- شهردار منطقه ۲۰تهران از افزایش سهم حمل و نقل عمومی در سفرهای روزانه و تقویت ناوگان تاکسی و اتوبوس در نقاط پرمسافر این منطقه در روزهای برفی خبر داد.

تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی در نقاط پرمسافر جنوب تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سید احمد صفوی، ظهر سه شنبه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: با شروع بارش برف، استفاده از حمل و نقل عمومی از مهمترین توصیه هایی بود که به شهروندان ارائه شد و همزمان تقویت ناوگان تاکسی رانی و اتوبوس رانی در پایانه های حمل ونقل عمومی و نقاط پرمسافر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری در تلاش است تا با سرویس رسانی منظم حمل و نقل عمومی، تردد شهروندان به سهولت انجام شود، گفت: پایانه های اتوبوس و تاکسی شهرری، جوانمرد قصاب، زکریای رازی، قدس، خط 9 بی آر تی از مهمترین محل های پرمسافر هستند که تحت نظارت مستمر کارشناسان قرار دارد تا خدمات رسانی بهینه به شهروندان ارائه شود.

    وی با اشاره به رشد فرهنگ ترافیکی شهروندان افزود: افزایش تعداد مسافران خطوط حمل و نقلی و کاهش زمان ایستایی اتوبوس ها و تاکسی ها در ایستگاه ها نشان از استقبال گسترده شهروندان از حمل و نقل عمومی داشت و با کاهش خودروهای شخصی برف روبی معابر درجه یک و بزرگراه ها به سرعت و بدون وقفه زمانی انجام شد.

    صفوی ادامه داد: پایانه ها و ایستگاه های مدهای حمل ونقلی از محل های اولویت دار عملیات برف روبی بودند و در حال حاضر تمامی ایستگاه های اتوبوس و تاکسی قابل تردد هستند. 

    وی به اهمیت تردد آسان و ایمن شهروندان در کوچه های محلی نیز اشاره کرد و گفت: تیم های عملیاتی برای برفروبی معابر درجه 3 و داخل محلات 20 گانه همچنان مشغول فعالیت هستند.

    صفوی با اشاره به اینکه تیم های برف روبی با 98 دستگاه ماشین آلات و 630 عامل اجرایی فعالیت شبانه روزی دارند ولی همچنان نیازمند مشارکت مردم هستیم، افزود: شهروندان در برف تکانی درختان و استفاده ملزومات یخ زدا از مخازن ویژه به خوبی استقبال کردند و امکانات لازم نیز به موقع در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو